kedd, augusztus 02, 2011

Találtam pár képet,

a Kaláka versudvarban készültek. Eredetileg a művészetek völgye honlapján az egyik Völgyfutár címlapfotóját szerettem volna megkeresni, mert Panna és Szonja rajta vannak, azt nem találtam, de helyette többek között ezeket. Nem tudom, ki készítette a fotókat, itt a forrás.
Panna a Gryllusok között, Gryllus Dánielnek magyaráz lelkesen:
Szandokánnak álcázva egy babzsákon:
Panna és Juli álmosan:
Juli még mindig álmosan és még nagy frufruval, amit azóta levágtam:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a lényeg, hogy végül szerencsésen hazaérkeztetek.
Reméljük a következő vakáció nem hoz ennyi bosszúságot.
/Nálam az elmúlt másfél hónapban tönkre ment: mosogatógép, - alkatrészre várunk, porszívó, - leértékelt boltból újat vettem, mosógép, - még nem tudom mi a baja/
ica

irisz írta...

:)))) nagyon cutik!

nyagi írta...

Ica,
bármennyire is közhely, a bajok sajnos tényleg gyakran szokták egymást vonzani.
Viszont egyszer úgyis megszakad ez a lánc:)...