hétfő, július 25, 2011

Azert nem valaszolok senkinek a levelekre a napokban, mert Kapolcson "nyaralunk". Fagyira nem kell koltenunk,zoknira, cipore annal inkabb, mert nagyon fazunk. Az idojarason kivul az autonk is gondoskodik a szorakoztatasunkrol, a seb.valto ket fokozatat vonta ki a forgalombol, mi azt hittuk, hogy a kegyelemdofest talan egy zotyogos foldut adta meg a kaptalantoti piac es Diszel kozott vasarnap reggel, de a szerelo szerint csak az ido. Valami valto-bovden szakadt el, akarmi is legyen az. Hat igy. Ali Zankara vitte szerelohoz, akit a szinten renault tulajdonos szallasadoink ajanlottak, delutanra kesz es hiaba vannak nalunk a bicajok, ilyen szelben, szemerkelo esoben az sem nagy szorakozas (...) foleg ugy, hogy kb. Az osszes ruhankat fel kell vennunk, ha kimegyunk, mosni nem tudunk, szaritani plane, gondolom, mindenki el tudja kepzelni, hogy milyenek a gyerekek terdig sarassa valt, atazott farmerjei, amibol persze mindenkinek csak egyet hoztam a sok nyari szoknya melle...
Amugy a programok nagyon jok, persze esoben kevesse elvezhetok, foleg Julival, aki viszont nagyon jol tud aludni a babzsakfoteleken uvolto koncertek kozben. Panna szerint Kajabeja volt a legszebb, nagyon lenyugozte, ahogy enekelt...

7 megjegyzés:

Gabi írta...

Szia Ági!

Láthattam Alit vasárnap a Király udvarban Szalóki Ági, majd Jwana Stevenson (ír énekesnő) improvizációs előadásán?

Gabi írta...

Kajabeja :-))))))

nyagi írta...

Szia Gabi,
Igen:) mind a hatan ott voltunk. Nekem aznap pont Jwana volt az egyik nagy kedvenc...
Ha hetkozben is itt vagytok, akkor akar mar ossze is futhatunk, mert felismersz minket:)....
Kajabeja talan azert, mert sokat kajabal, talan csak siman a palyanak nincs ertelme, talan csak Panna selypitese, nem tudom, evekkel ezelott igy jegyeztek meg a nevet:).

irisz írta...

Megyünk, viszünk egy kis jóidőt!

Tímea írta...

Sziasztok,
mi csütörtökön reggel megyünk a Király Udvarba a két kicsivel.
Ott lesztek még? Meddig maradtok?Vigyünk nektek száraz ruhát? Komolyan kérdem!!! Kocsival megyünk bármit el tudunk vinni. Jó, hogy írtad ezeket, mert akkor mi is készülünk váltóruhával, gumicsizmával, egyebek. Timi

nyagi írta...

Jaj de nagyon varunk, Iriszek, Timiek!!!
Tegnap Juli nacijat kimostam es a sutoben (:-) megszaritottam ugyhogy tuleljuk...

Gabi írta...

Ági,
olyan szívesen összefutnék Veletek, de én vasárnap hazajöttem és szombaton megyek újra Kapolcsra. Addig ott lesztek még?
Alit láttam a fotókiállítás képeit nézegetni, mondom magamban, de ismerős ez a férfi, na, de honnan? :-) Aztán hallottam, hogy válaszolgatott Jwana "ferfiak, enekel!" felhívására is, de még akkor sem esett le, hogy ki ő. Nyilván, csak egyszer-kétszer láttam itt a blogon. A sok esőkabátos között pedig nem figyeltem a gyerekeket. :-)