kedd, március 29, 2011

tavaszi (benti) cipő

zoknival és anélkül
lefényképeztem a gipszem, mert számomra nagyon hihetetlen, hogy ilyen pici. Olyan, mintha fehér cérnazoknit is hordanék (az egy csőgéz. pont akkora és pont olyan, mint amilyet a babák fejéhez használok:). Először bokáig ért, én már akkor is nagyon örültem a méretének, aztán aki gipszelte, mondta, hogy most megrajzolja a cipőm fazonját és elővett egy ceruzát a zsebéből, körberajzolta és a felesleget levágta. A kézjegye meg is látszik a rajta:
Az orra kicsit manósra sikerült, de azért a körülményekhez képest baromira meg vagyok elégedve vele, csupán türelmetlen vagyok, mert itt a tavasz, medvehagyma-szőnyeg borítja az egész erdőt én meg bent fekszem az ágyban.
Újabb gipszcsere két hét múlva, végleg pedig remélhetőleg Panka szülinapja előtti napon szabadulok meg tőle, ami bő 3 hét.

8 megjegyzés:

Varga Edit írta...

Nagyon csini... :) (de nem mondom, hogy én is kérek ilyet....)

Barbi írta...

Nagyon aranyos a törpe gipsz:)
Kívánom, hogy az elkövetkező pár hét is ilyen gyorsan teljen :D

Minden jót kívánunk!

Sisi, Virág és Barbi

Névtelen írta...

Kedves Ági!
Ezt a pici gipszet Sopronban vagy Bécsben kaptad?
Olyan furcsákat hallani, hogy mi mindent csinálnak máshogy Ausztriában.
FR

Névtelen írta...

Csinos lábikók:) Kitartást és mihamarabbi gyógyulást!

antalandi írta...

Milyen csinos. Még ilyet se láttam :)

nyagi írta...

igen, Ausztriában kaptam a gipszet, de nem kértem semmi extrát, egyszerűen ez járt (a körülményekhez képest valóban a legkényelmesebb megoldásnak tűnik:)...

Timi írta...

Ági!

Annyiszor akartam már írni Neked, mielőbbi gyógyulást kívánok!!! Mióta elkezdtem a sulit, teljesen el vagyok veszve... :(

Puszillak!

nyagi írta...

Szia Timi, köszönöm:). Már épp a legvégén tartok!!! Holnapután visszahúzhatom végre a saját cipőmet:)