szerda, február 09, 2011

A nagyszülők

sürgölődnek, sütnek-főznek, az unokájuk szülinapjára készülődnek:)
Tavaly varrtam egy drótos babacsaládot Villő szülinapjára (papa, mama, gyerekek), idén pedig meglátogatják őket a nagyszülők is, két kisgyerekkel. Rengetegsok képet tettem fel róluk a műhelyre, tegnap egy kis időre kibérelték a nagy babaházunkat. A lányok nem nagyon szoktak nevet adni a babáknak, mielőtt útjukra engedem őket, ők viszont (gondolom, mivel a babaházban fényképezkedtek), nem csak, hogy nevet kaptak, de még az életüket is elképzelték a csajok. Egyértelműen állították, hogyan alkotnak párt a nagyszülők, ki kire hasonlít, milyen színű volt a hajuk, mielőtt megőszült (az egyik nagypapánál még látszanak a fekete tincsek)... vagyis nagyon szeretjük őket mind, ha a babaházunkba véglegesen nem is, a szívünkbe azért nagyon is beköltöztek:).

Az egyik nagymama sütni szeret, a másik kötni,

a nagypapák beszélgetni...

5 megjegyzés:

antalandi írta...

Ági, mindig rácsodálkozom a drótos babáid szépségére és a velük kialakított hangulatokra. Tetszik nagyon, gratulálok. :)

nyagi írta...

Szia Andi,
köszönöm:), szerintem csak az látszik rajtuk, hogy nagyon szeretek játszani velük. A kedvenc játékom a babaház:D, a kedvenc babáim pedig a pici drótos babák....

fogászati írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Timi írta...

Szia Ági!

Töröltem a fenti megjegyzést,mert rossz e-mail címmel voltam bejelentkezve... Gratulálni szerettem volna a kis drótos babákhoz, gyönyörűek! Minden munkád igazi mestermű!

Névtelen írta...

Fantasztikusak! A műhelyben is tetszettek, de így olvasva róluk, elvarázsolnak...
Ági/kolibrike