kedd, december 07, 2010

Kriszta babái

Egy 1180 g-os csecsemő, a hasában rábcakapi köles van, a fejét és a végtagjait pedig csongrádi gyapjúval töltöttem:). Így nem lett se túl nehéz, se pedig pehelysúlyú (kétszer olyan nehéz lett, mint a csak gyapjúval töltött legutóbbi csecsemőbaba)...
Krisztának varrtam egy bordó manólányt is, a hajához nyers merino gyapjúfonalat festettem.
Mindkét babáról vannak még képek a műhelyben - egyébként nagyon régóta és nagyon lassan, kicsit megkésve de rengeteg szeretettel készültek (sajnos lecsúsztak egy szülinapról).

4 megjegyzés:

Kriston Krisztina írta...

Csudaszépek! Nagyon köszönöm Ági. És ne aggódj, nem vagyok már gyerek, hogy a szülinapom miatt keseregjek :D
csak kicsit vagyok ám gyerekes...

Mónika írta...

Szia Ági,
igaza van Krisztának: tényleg csodálatosak! Én is szeretnék majd egy ilyen csecsemőbabát, igaz én Izusnak. De addig még van egy kis idő:-) Mónika

Mónika írta...

Az előbb lemaradt:
Kriszta, Neked boldog születésnapot! Sikerüljön minden úgy, ahogy szeretnéd!
Mónika

antalandi írta...

Ági tetszik a csecsemőbabád, és az jutott eszembe, amikor megláttam, hogy mekkora feladat..A manólány szineivel pedig teljesen azonosulni tudok...Puszi az egész családnak: Andi