szerda, szeptember 22, 2010

teljes felüdülés lejönni a padlásról (ahol csak kosz van és rengeteg munka, és most szabadidőmben éppen a réges-régi padlástéglákat pucolgatom) és látni a kicsiket, ahogy négykézláb másznak a lakásban, merthogy most kutyák, Panna azt mondja, őt Kuglófnak hívják, mert ő már nagy, Julit pedig csak simán Muffinnak.
Reggel pedig, amikor be akartam fonni a haját, azt mondta, hogy inkább csak kössem egyszerűen lóherébe. Mondtam, hogy talán lófarokba, erre pedig azt felelte, hogy mindegy, csinálhatom úgy is, mert neki úgy is jó.
Juli is sokat beszél, nagyon felnéz a nővérére, hogy ő ilyen okosakat tud már mondani - tisztára mint hat évvel ezelőtt Bori meg Szonja...

3 megjegyzés:

irisz írta...

:) Panna zseniális, mindig lenyűgöz a logika, amivel ő gondolkodik. Jaj de jó is lesz szombaton találkozni a kis péksüteményekkel. :D

gyöngyi írta...

Hihetetlen, hogy eljátszanak együtt! tesóm gyerekeit -7 éves Bálint, 9 éves Peti- még mindig nem lehet felügyelet nélkül hagyni, mert egyből megy a balhé (tökön rúgás stb). Padlás alakul?

Névtelen írta...

Kedvesem!
Gyertek le a palllásrul, megyünk az őszi szünetben és Csabi megcsinálja! Jó? :-) Utaztunk egy nagyot a hétvégén Bálinttal, én nyűgösebb voltam, mint a fiam, úgyhogy eldöntöttem, megyxünk. Nov. első hete lesz. De lehet, hogy ti meg akkor jöttök? Jaj, nehogy most meg ez legyen a gondunk! A kutyákat csókoltatom, Ancsa, Csabi, Emeletes Torta, és a két Kókuszgolyó