vasárnap, augusztus 29, 2010

Pici lányka

született a héten, 20 cm magas. A lányim mondták, hogy varrjak rá szárnyakat, mert olyan, mint egy kistündér, talán azért is, mert olyan picike...
Miután feltöltöttem a fotókat a honlap piacterére és altattam Pannát, arra gondoltam, hogy a baba talán nem is akar elutazni, hanem itt szeretne maradni nálunk. Amikor Panna elaludt, kijöttem, hogy letöröljem a fényképeket és áttegyem a babát a piactérről a gyerekszobába, de addigra már éppen hazatalált, ráadásul egy olyan családba, ahol már több nagytestvére is lakik:), természetesen nagyon jó szívvel engedem el, úgy tűnik, mégsem akart itt maradni (lehet, hogy csak én szerettem volna:)...

2 megjegyzés:

Timi írta...

Szia Ági!

Édes lett ez a pici baba és kicsit más az arca is, mint az eddigi babáknak - a szeme lett kicsit nagyobb, ugye? Esetleg egy tesót neki otthonra? ;)
Délután próbálok végre válaszolni a régóta esedékes mailre...

Minden jót!

Timi

nyagi írta...

Timi,
a szeme tulajdonképpen pont akkora, mint a többieknek, de mivel az arca/teste sokkal kisebb, viszonyítva tényleg nagyobbnak tűnik:).
(azt hiszem, Panna majd kap egy ekkora babácskát, amikor megy az oviba, ha lesz rá időm, mert kedvem az van hozzá nagyon is:)...