szerda, május 05, 2010

Lencsi babája


A babák haját mindig magam szoktam festeni (merino gyapjúból, kivéve természetesen a mohair hajú babákat), mert kevert szálas fonalat nem használok és sosem találok megfelelően szép (haj)színű tiszta gyapjúfonalat hozzá -pontosabban már évek óta nem is keresek, mert szeretem én festeni.
Ennek a babának a kardigánjához és a cipőjéhez is a hétvégén festettem a gyapjút és nagyon örültem, mert pont olyanok lettek a színek, amilyennek elképzeltem: tökélesen illenek a ruha apró rózsáihoz. A festésnél mindig nagy izgalom, hogy milyen lesz az eredmény, néha csalódás, de amikor száradás után pont a megálmodott árnyalatokat látom, az hihetetlenül nagy öröm...


A babáról vannak még képek a műhelyben.

A napokban kaptam egy linket egy anyukától, akinek (a kislányának) éppen most varrom a babáját. Ha szerettek kötni, horgolni, mindenképpen látogassátok meg ezt a szép oldalt, gyönyörű fonalakat találtok!

7 megjegyzés:

Lívi írta...

Jaj, de gyönyörű! Mivel festesz?

antalandi írta...

Ági nagyon szép lett Lencsi babája, lelkemnek tetsző szinekbe öltöztetve. Képzeld a másfél évvel ezelőtti manóméretű baba után elkészült Kata nagy babája. Bár fényévekre van a te babáidtól, de Kata nagyon szereti. Küldök majd neked képet róla. Mióta megkapta minden nap vele megy az óvodába :) Andi

Anna írta...

De jó, hogy írtad a festést! Azt hittem, csak én nem találok soha (amikor a fiamnak készítettem manókat) megfelelő színű fonalat a hajhoz... mivel szoktál festeni? Valami növénnyel, vagy festékkel?

grey írta...

Csodaszép! A legszebb árnyalatok egy rózsaszínrajongó kislánynak!!! ;-)

nyagi írta...

Andi,
várom a képeket, nagyon örülök, hogy megvarrtad a babát:)

Lívi, Anna,
szoktam festőnövényeket is használni, leginkább a hagymahéjat, de konkrét színekhez inkább a tökélets kolombuszt használom. A kardigánnál például mindkét színhez több árnyalatot (Kolombuszt) kevertem össze, így (sajnos vagy szerencsére) nem igaznán reprodukálható pont ugyanez a szín. Mindenesetre mindig szépek a színek ezzel a festékkel (még ha a neve ellenére nem is tökletes, mert az lenne az igazi, ha csak festőnövényekkel színeznénk...).

Grey,
remélem;) Pannának legalábbis nagyon bejöttek a színek, pont ugyanilyen babát szeretne;) DE PONT:D

Lívi írta...

köszi!
És ez a hajszín, milyen színű festékkel készült?

orsolya vanessza kiss írta...

Én mostanság találtam az oldaladra.. és csak ámulok :)

Ez a baba csodálatos! az öltözéke is kiemelkedően gyönyörű!!!

AZt hiszem felnőtt létemre irigykedem :))