péntek, április 16, 2010

mázlisták

vagyunk, semmi kétség. a mainál jobb, szebb időt el sem tudok képzelni, pedig este még nem volt biztató az előrejelzés, reggel megnéztem két időjárásos oldalt is és akkor már láttam, hogy ki tudunk menni Szonja barátaival a levegőre - bár amilyen vidám, talpraesett gyereksereg volt, itt bent is jól eltelt volna az idő, most már tudom... egyébként is mindig feleslegesen izgulok az ilyesmi miatt, pláne ezen a nyelven. Asszem, egy kicsit túlzásba vittem az aggodalmaskodást (szokás szerint)...
Egy baj volt a szülinappal, hihetetlenül gyorsan elszaladt az az öt óra, itt maradt a nyakunkon több, mint 1 kg lisztből készült kelt tészta, mert nem volt időm kisütni a (Findusz könyvből vett Andersson néni féle) fahéjas csigákat uzsonnára. Pedig azt minden gyerek nagyon szereti, ha vendégek jönnek hozzánk, nagy eséllyel kapnak ilyet nálunk. Ali mondta, hogy ne felejtsem el leírni emlékeztetőül és elképesztésül, hogy a gyerekek, csak a gyerekek tizen megettek 3 zacskó (1,5 kg) tésztát ebédre. Volt hozzá paradicsomszósz meg pesto. meg saláta is, meg húsgombóc de az utóbbi kettő nem nagyon érdekelte őket. Végül főztünk egy negyedik zacskót is (Ali csinált mindent), hogy mire Bori hazaér a suliból, legyen neki is ebéd, meg nekünk.
Egyébként Ali elment a gyerekek elé az iskolához, ötöt ő hozott haza kocsival, öten tömegközlekedtek. Amikor a vendégek elmentek, elvitte Borit 6-ra a szomszéd faluba, a barátnője hívta meg a koncertjére, 8-kor pedig ment érte, mert reggel korán indulnak osztályhétvégére (Ali, Szonja, Bori). Nem igazán értem, miért kell 150 km-re elmenniük, de nem ez az első eset, hogy nem találok valamiben logikát. Igaz, tavaly Boriékkal sem a szomszédban voltunk... Idén én nem megyek, mert úgysem tudok részt venni semmiben, ha Julira kell figyelnem, nem is beszélve arról, hogy nem tudom, mit csinálnánk Lolával. Apropo. Minden gyerek abszolút kedvence volt ma délután. Akárhogy húzták-nyúzták, nagyon türelmes volt végig, egy igazán rendes kutya. viszont teljesen kipurcant... (mi is).

Hajó-torta (csokis süti a lekváros-narancsos csokis mázzal)+ kókuszgolyó

Ajándékbontás

Séta a faluban. Kincskeresés: Bori 10 helyen kártyákat dugott el, minden "állomáson" leírta vagy lerajzolta a következő kártya helyét, és még valami feladat is volt. így jutottunk el az erdő szépén a keresztig, ahol elrejtett mindenkinek egy-egy apróságot.

szomjoltás a séta után, hazafelé a játszótéren,
papaírhajókat hajtogattunk és a patakban leengedtük őket (majd összeszedtük:)

ezen a képen csak az útszéli medvehagymákat fotóztam (minden zöld és hagymaszagú, az erdőben még inkább).

3 megjegyzés:

gyöngyi írta...

Hú de klafa!!! :D
Fijúk nem voltak?
pankának milyen hosszú haja van, először fel sem ismertem, olyan nagylányos így! :D
Aliról nincs fénykép? mármint szemből! :D Borikából is jó lenne többet látni, mint a félprofilját. ÉS AZ AJÁNDÉKOT! Azt látom, hogy mindenki izgatottan körbeveszi Szonját ajándékbontáskor -aztán nincs feloldozás, hiányos a képriport! Az úszkáló papírhajókat is megnézném... ahogy olvasom, amit írtál, rá kell jöjjek: legszívesebben én is ott lettem volna! :D látom Panka előtt is tányérka van az asztalon, újra fitt?
Puszi, örülök h jól sikerült a mai napotok!

nyagi írta...

Két fiú volt. Az egyik hosszúhajú, a másikon rózsaszín pullover volt:)
keveset fényképeztünk, nagyrészét feltettem, de ha reggelre kipihenem magam, megkeresem a kékpriport hiányzó láncszemeit.
Panna eszik mindent. tökéletesen meggyógyult és nagyon nagy lány:D

gyöngyi írta...

Elnézést a srácoktól. A néni már rosszul lát! :D
várom a többi képet!!
puszi:
kérdés: Lola még nem tüzel? lehet, h én leszek egy hétig Bodzi kutyaszittere, és khm már édeklik a lányok: SZEMMELLÁTHATÓAN! És annyira izmos meg nagy, hogy simán elránt engem. Lehet vhogy védekezni?
Más: a szuper gatyódhoz van szabásminta, amiben a zsúron vagy!