hétfő, január 11, 2010

Új manókat

varrtam, ezúttal nadrág helyett hálózsák van rajtuk, mégpedig azért, mert Julin látom, hogy az ekkora gyerekek legszívesebben tologatják, ringatják, altatják a babát. A testük egyébként ugyanolyan puha, mint az eddigi manóknak (és természetesen hordhatnak nadrágot is:), a hajuk viszont hímzett gyapjú, azt hiszem, kisgyerekeknek ez ideális. Egyelőre öt színben készült, illetve volt még egy, decemberben, az első hálózsákos manó, de ő amint elkészült, máris elutazott, így kép sincs róla.
Képeket a honlapra tettem fel róluk.

3 megjegyzés:

Lívi írta...

Jaj, de jó ötlet!!! Nagyon aranyosak! Épp valamelyik nap jöttem rá, hogy kéne megint varrni babát/manót. Csak azon agyalok, hogy (milyet és) kinek...
Boginak így is több van már, mint amivel játszik, Lenkének meg még korai.

Andi írta...

Jaj, de édesek! Én is ihletet merítettem tőled hálózsákot varrni a manóknak!

Réka írta...

Annak idején én is varrtam a tőled érkezett manónknak egy zsákot, ami mindig használatban van. :)