vasárnap, január 10, 2010




Tegnap a csajok elhívták három barátnőjüket egész napra, szánkózni. Bár a dombon nem sok képet készítettem a szánkózásról, mivel nálam volt a fényképező, csináltam párat a magyar bajuszos, tulipános kerítésünkről (kb ennyi az egész kerítés, mert ekkora az udvarunk) és egyet a velünk majdnem szemben lévő polgármesteri hivatalról (meg teszek ide róla egy éjszakait is - az udvarból fotózva).
A kerítést egyébként a pannonfogat.hu oldalról rendeltük, Sopronba hozták el, Ali szerelte. Amit a honlapon láttunk, abban több minta volt, mi kértük, hogy csak egy sor tulipán legyen, szerintem jó döntés volt, a szomszédoknak is mind nagyon tetszett:).

4 megjegyzés:

Szömörce írta...

Nekünk is hasonló tulipános kerítésünk van, mi egy helyi asztalossal csináltattuk:)

mynona írta...

Ági, ez nagyon szép! És olyan jó az is, hogy csak egy sor tulipán van rajta, a honlapon lévők ehhez képest giccsesek! Jó az ízlésetek!
Nagyon jó helyen laktok különben. :)

antalandi írta...

Nagyon szép lett a kerítésetek. Nálunk is sokhelyen visszatér a tulipán motívum. Küldök neked egy képet. Andi

nyagi írta...

Szömörce,
igen, az lenne az ideális, de helyi asztalos nálunk sajnos szóba sem jöhet, nem tudnánk kifizetni. Mondjuk soha fel sem merült bennem, hogy internetről még kerítést is lehet rendelni...

Mynona,
köszönöm! a készítő mondta, hogy szerinte kevés lesz az egy sor tulipán, de én is örülök, hogy nem hittem el neki:)