kedd, január 12, 2010

házaspáros képek

Egy ismerősöm kérésére fényképeztem néhányat a házban és amikor letöltöttem a gépről a képeket, eszembe jutott, hogy mennyire jó volna párhuzamba állítani régebbi, hasonló (néha szinte teljesen azonos) látószögből készült képekkel. Találtam is sok egyező beállítást, úgyhogy egymás mellé tettem a párokat és ha már ilyen jót eljátszottam vele, ide is feltöltöm. Mellesleg a "régi" képek többnyire az átalakítás után készültek, vagyis már egy köztes, "új" állapotot mutatnak.
A ház 120 éves, a boltívek pl. eredetileg ott voltak, aztán időközben valakik eltüntették (normál méretű ajtók voltak a helyükön), a kőművesek pedig most visszabontották. Amikor mi először láttuk a házat, minden olyan színes volt, mint most az egyik konyhai képen, ahol még az álmennyezet is látszik. Rengeteg falat lebontottunk, a folyosó például teljesen szét volt szabdalva kisebb, értelmetlennek tűnő egységekre.

A "varrószoba" (vagyis asztal) ott van a függőszékek mögött, a nagy a nagylányoké, a kicsi a kislányoké.

(itt a köztes zöld fal eltűnt, a helyére került a kályha. A két ablak ugyanaz)


Juli azért van elkeseredve, mert becsuktuk a fürdőszoba ajtót és nem mehetett be vizet eregetni.

még ezt a négy képet is ideteszem, ha már letöltöttem, bár ezekhez nem tudtam párokat rendelni az archívumból... két gyerekszobás és két étkezős.

11 megjegyzés:

mamazon mama írta...

Gyönyörű a házatok!!! Gratulálok! És milyen rend van, te tényleg mindig???

tilia írta...

Hát, tényleg nagyon szép lett a ház, meg a tulipános kerítés - és most az is látszik, milyen klassz helyen van.

nyagi írta...

mamazon mama,
tényleg mindig. én a rendre nagyon ügyelek:DDD
(csak a váratlan vendégeket nem mindig szeretem, mert időnként komoly sokkhatás érheti őket. na jó, az az igazság, hogy valójában sajnos meglehetősen rendetlen vagyok, de amikor ez látszik, nem készítek publikus fotókat;)

tilia,
mondom én, hogy a helyetekben kihasználnám a szánkózós, kutyázós, játszós lehetőséget...

panka írta...

Nagyon szép a házatok! És nagyon jó hangulata van.(Most pedig lejjebb görgetek kicsit nálatok, mert Borka itt áll mellettem, és megkérdezte, hogy ki az a kislány, mondtam, ő Juli, és azóta kéri, hogy Mama, nézzünk még képet Juliról! Julit akarok méééééég! :-D Megtetszett neki. Nem csodálom. :-))) )

idrah írta...

Gyönyörű! Itt irigykedek... ;-)

Ja, és én még ott tartok, hogy nem biztos a Bécsben maradásotok, de ezek szerint igen! Ennek igazán örülök, és gondolom Ti is! :-) :-)

Tolnai Kriszta írta...

Jó lehet Nálatok gyereknek lenni! Az a babakonyha, meg a babaház...

nyagi írta...

Idrah,
sajnos semmi sem biztos. A legutóbbi biztos időpont ennek a tanévnek a vége,
a ház egy előre menekülés volt. Talán (túl?) optimisták vagyunk, de nem nagyon volt más lehetőségünk. Az előző lakást kinőttük, a nagyobb méretű bécsi albérletek ára pedig horror...

Kriszta,
köszönjük, a férjem nevében, mert a sütőt, az etetőszékeket és a babaágyakat ő készítette néhány éve a lányoknak. Akkor még csak kettőnek:)

irisz írta...

nagyon szépek vagytok, a legaranyosabb persze Juli, ahogy teljes énjével el van keseredve igen érthető okokból :))

Névtelen írta...

Tényleg szép a ház. Jó, hogy végre raktál fel képeket, mert már nagyon kíváncsi voltam rá.Annyi munka volt vele. Pláne a sok hús sütés.:-))
Juli meg már kész nagylány.És persze mint a többi lányod is , gyönyörű.
Hári Picúr

napmanó írta...

Ezek után a képek után ha még egyszer azt mondod, hogy nálad a takarítás huszadrangú, akkor megeszem a kalapom...
Nálam előkelő helyen szerepel, mégsincs ilyen rend és tisztaság.

Névtelen írta...

Szia!
Érdekelne, hogy a bútoraitok mivel vannak lekezelve és az ajtók! Fantasztikusan néznek ki! Nagyon tetszik! :) Csodás otthonotok van!