vasárnap, december 13, 2009


A héten egy vöröshajú babát és egy rózsaszín manót varrtam. A múlt héten készült manók olyan rekord gyorsasággal hazataláltak, hogy ide már fel sem tettem róluk a képet, mert amire felírtam volna a blogra, már nem voltak meg. A honlapot pedig nagyon lusta vagyok frissítgetni és így egy csomó fotóm elveszik, nem kerül fel sehová...
A manóról a képek a honlapon vannak, a babát már most is hihetetlenül gyorsan hazavitte valaki, de azért archiválom a fotókat, már csak azért is, mert látszik az időjárás-változás: a babát szombaton fényképeztem, a manót vasárnap, ugyanott, csak időközben tényleg tél lett...
Lola nagyon élvezte egyébként a hóesést, vidáman vadászta a hópelyheket.

4 megjegyzés:

kat írta...

De szép ez a baba! Majd jobban résen leszek, hátha nekem is sikerül egy ilyen szépséget megszerezni tavaszig, Véda szülinapjáig.

KatAnyaka írta...

Annyira szépek!! :o)

Zsuzska írta...

Szépek lettek a babák is de a fotókat is ügyesen megcsináltad! Gratula!

nyagi írta...

köszönöm:)
Kat, szerintem tavaszig még az is belefér, hogy te varrd meg Védának a babát - persze én is szívesen megvarrom;) biztosan készül még addig néhány vasárnapi baba:)