péntek, december 18, 2009

Elnézést, de már megint csak "szolgálati közlemény";)...
Rendeléseket sajnos nem tudok fogadni. Varrok, igen, de nem rendelésre, mert tényleg képtelenség korrekt határidőket vállalni a gyerekek mellett, nincs energiám, időm emailekben színeket egyeztetgetni, egyelőre a családi nyugalom kedvéért csak kész babák közül lehet választani (úgy képzelem, ez így is marad)...

Tegnap is, ma is kérdezték tőlem többen, hogy a héten még teszek-e fel vasárnapi babát, manót a honlapra. Sajnos nem tudok, egyrészt mert a lányok minden nap nyúznak, hogy mikor sütjük már a bejglit meg a mézeskalácsot, másrészt takarítanom kellene, mert romokban a lakás, harmadrészt vannak betegeskedők a családban (ezért a héten nem is nagyon jutottam a varrógéphez), negyedrészt pedig már úgyis csak nagyon-nagyon extra postai díjakkal tudnám elküldeni Magyarországra, mert én mostanában nem megyek. Mondjuk, ha valakit érdekel egy világoskék-világoszöld lánymanó még csillagászati összegű postaköltséggel is, írjon a címemre, akkor befejezem (már szinte készen van) és még holnap fel tudom adni, de ahhoz, hogy Karácsonyig odaérjen, biztos sok volna a postaköltség.

Rengeteg anyagot idekészítettem a gép mellé, sok-sok tervem is van, remélem, sokat tudok varrni majd a szünetben, képeket szerintem leginkább majd csak 3 hét múlva tudok feltenni - de remélem, akkor sokat:).
Egyébként nagyon érdekes (és rendkívül szívmelengető érzés), hogy tavaly ősszel, tavasszal és most is a honlapra feltett, nem rendelésre készült manók, babák jóval több, mint fele olyan családokhoz utazott, akiknek már régebben is varrtam. Így legalább én is tudok a virtuális ismerős családokba érkezett kistestvérekről. Ez hihetetlenül jól esik ám...

1 megjegyzés:

nyagi írta...

A manó már hazatalált...