péntek, november 20, 2009

Isten éltesse a kicsi Julikát!

12 megjegyzés:

KAnya írta...

Úgy bizony! Döbbenet, hogy már egy éve történt! Gyönyörű hölgyemény, sok boldogságot nektek!

panka írta...

Nahát, már egy éves ez a nagylány? :-)
Isten éltesse!
Még soha senki más gyerekének a születésén nem sírtam annyit meghatottságomban, mint tavaly ilyenkor az övén. :-)))

Zsuzska írta...

Kicsi Julika! Isten éltessen sokáig, nagyra nölj!!!

antalandi írta...

Isten éltesse! Formás kisbabából, szép egyéves lányka lett. Andi

Rózsa írta...

Drága Kicsi Juli!
Születésnapodon sok boldogságot, sok örömet és jó egészséget kívánunk neked.
Rózsa, Gábor, Kristóf és Endi

idrah írta...

Sok boldogságot a kicsi egyéves Julinak! :-)

kat írta...

Sok boldogságot, Isten éltessen, Julika!!!:)

gyöngyi írta...

Isten éltessen sokáig, füled nőjjön bokáig Julikám! :D
Tegnap egész nap Rátok gondoltam, és arra, hogy az egész napotok szüliNAPOSan telik! :D
A legszebb az első születésnap, főleg, ha az embert három nővérkéje is ünnepli anyócája és apócája mellett! ;-) JA és Lolakutya is lelkesen dörgölődzött, gondolom!:D
Napközben többször megnéztem a blogot, hogy felbukkant-e már egy kóbor tortás kép rajta (meg sunyi módon egy torta receptben is reménykedtem HISZ NEKEM IS TORTÁT KELL SÜTNÖM HOLNAPRA ;-P basszus, elfelejtettem gyertyát venni. Mondjuk 35 dbot már nem is lehet ráapplikálni, jövőre már emeletes tortát kell sütnöm, hogy minden gyertya ráférjen? Ajve!)
Szóval már tegnap írni akartam. De rossz vagyok, csak ma sikerült.
Puszi és ölelés az egész családnak, légyszilégyszi hosszú beszámolót sok-sok fényképpel november 20-ról, mert egy évesnek lenni szuper dolog!

Névtelen írta...

Máris???
És hogyhogy nem az autóban ünnepeltétek a világ egyik legizgalmasabb születését? :-)
De tréfán túl, mi is milliárd puszit küldünk ennek a kis tündérbogyólányzónak! (a tortarecept engem is izgat!)
Ölelünk Benneteket:ancsa, Sári, Bálint, Aisa, Csabi

nyagi írta...

köszönjük szépen! (Panka, igen, igen, a hormonok:)...

Gyöngyi, tegnap eszembe jutott, hogy ma Bihari, holnap te. Isten éltessen!

A torta egy vegán gesztenyetorta volt.
Bori tortájának a rizstejes piskótája 3-ba vágva.
Az alsó lapra Nagyi meggylekvárját kentük, rá Ali házi gesztenyemasszáját (kb fél kiló gesztenyéből főzte, paszírozta, sziruppal keverte), rá a középső lap, rá pedig cukor nélküli alma-mousse, utolsó tortakarika és a tetejére olvasztott étcsoki...

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk Juli! A szőregiek: Sári+Évi+Mit+

Névtelen írta...

Igen-igen csatlakozom a másik névtelenhez.
Ennek a napnak autós napnak kellett volna lennie! :))))