hétfő, augusztus 24, 2009


Lehet, hogy elment minden józan eszünk, de a lányaink boldogsága határtalan. Bori tegnap este azt mondta, hogy ez volt élete legboldogabb vacsorája, amihez talán csak a karácsonyi vacsorák foghatók.



Lola -Bori nevezte el így, amint meglátta- nagyon édes, az úton sem sírt (se nem pisilt, se nem hányt a két és fél óra kocsiút alatt) és éjszaka is csendben, jól aludt. Negyed 4-kor hallottam, hogy mocorog, rohantam ki a konyhába, felkaptam és zseblámpával levittem az udvarba, hogy ott pisiljen, ne a lakásban, de 10 perc reménytelen várakozás után feladtam. Folyton ráfeküdt a lábamra, aludni akart. Felhoztam, ő ment ki a konyhába szó nélkül a helyére, én be a szobába. Reggel persze, amikor felébredtünk, a konyha közepén volt egy hatalmas tócsa, de tudom, mindenhez idő kell...
Szóval most a teknősökkel együtt kilencen vagyunk, Ali szerint nagy pazarlás magunkkal szemben, hogy akkor hoztunk kutyát a házhoz, amikor még Julikától is minden nap olvadozunk, de így most legalább habzsoljuk az életet és nem kell minden áldott nap a csajok sóvárgását hallgatnunk, a temérdek kutyás rajzot gyűjtögetnünk. Ma persze átjáróház lett a lakásunk, hol a fölső-, hol az alsó szomszédok jöttek hozzánk kutyát és gyereket ajnározni, persze, nem bánom, örülök, hogy ilyen jó dolgunk van, még ha meglehetősen fáradt is vagyok (Juli sajnos nagyon rosszul alszik).

Azt már megtanultam, hogy a kutya tálját nem (még a vizeset sem) szabad a földön hagyni, mert Juli belekóstol, egyébként pedig boldogan simogatja és Lola szerencsére nagyon türelmes vele. (Egyelőre... remélem, így is marad).

12 megjegyzés:

Rózsa írta...

Gyönyörű, aranyos a kiskutyátok! Ennél nagyobb örömet nem nagyon tudtatok volna szerezni a lányoknak. Biztos vagyok benne, hogy egy ilyen családszerető kutya sok-sok boldog percet fog vinni az életetekbe.
Hogy álltok a költözéssel?
Puszi mindenkinek: Rózsa

Tímea írta...

Hihetetlenül helyes!!! Rég láttam ennyire szép kiskutyát! A lányok persze sárgák az irigységtől... Azt hiszem ezen a héten tényleg veszünk lottót.
Timi

Névtelen írta...

Sziasztok, nagyon szép kutyus, legyen vele sok örömötök! Türelem csak annyi kell hozzá, amennyi egy gyerekhez, abban meg van rutinotok, úgyhogy menni fog. Lényeg: legyen gazdája és az foglalkozzon vele, de Borika kitartó nagy lány, menni fog. Sári rendszeresen beleivott/beleiszik a kutyák táljába, egy ideje sunnyogva, mert tudja, hogy tiltjuk, egyelőre nincsen baja. Biztos azért, mert a kutyák kenyerébe is belekóstol néha ;)))
üdv a kutyások között, a szőregi pulisok (ahol Kócos és Suba nem felejt Benneteket!)

Lívi írta...

Nahát! :-o
Labrador vagy retriver? Minden esetre ha nem tévedek, nagytestű kutya lesz, ugye?

nyagi írta...

Rózsa,
a költözéssel sehogy, de legalább a kutya már megvan a házhoz:D...

Timi,
egy okkal több, hogy gyertek kutyát simogatni az őszi szünetben, nagyon várnak a lányok!

Mitics,
azért a pulik mindig nagy kedvenceink maradnak ám, remélem, majd Lolával is jóban lesznek!!!

Lívi,
igen, viszonylag nagy lesz, bár nem a legnagyobb, a középmezőny teteje. Én mondjuk spániel méretet szerettem volna, de kivétel nélkül mindenki csakis retrievert ajánlott a gyerekek mellé és a fő szempont a kicsik miatt természetesen ez volt. A labrador és a golden közül már ők választottak, természetesen a hosszabb szőrűt:).

panka írta...

Jaj de helyes jószág! Legyen benne sok örömötök!
Szerintem egyébként a legjobb döntések gyakran azok, amikről a külvilág úgy gondolja, hogy elment a maradék józan eszünk is. ;-) Ez különösen a család bármilyen jellegű bővülésére igaz. :-)))

savitri írta...

csuda édes ez a kutyus!
és tényleg nem vagytok normálisak:D!
de jó lesz nektek!

enikő írta...

Hát gratula az újabb kisbabához! :))
Nagyon helyes kiskutya, de olyan hamar megnő! A miénk 5 kilósan érkezett májusban, ma már 25 kilós, a gyerekek nem tudnák sétáltatni. De azóta nagyon szépen megtanulta az itthoni illemszabályokat, ebből a szempontból könnyebb a dolgunk.
Még egyszer gratula, leljetek benne sok örömet.

Lívi írta...

Nahát, ez fura: rokonaink épp azért vettek spánielt, merthogy azt kifejezetten gyerekek mellé ajánlják :-o
És tényleg tök jófej volt: játszott a gyerekekkel, elvitte előlük a játékokat, nagyon muris volt :-D

Kata írta...

Ó, de helyes!!! Még jó, hogy az én lányaim nem láthatják - majd bolond lennék megmutatni Nekik Lolát :P -, úgyis egyre gyakrabban mondják, hogy mennyire szeretnének egy kiskutyuskát :o))) De hát lakásba??? Nekem kutya- + macskaszőrallergiám van kérem ... és a kert is zsebkendőnyi ... meg még kicsik is a csajok egy ilyenhez ( 4,5 és 3 évesek ) ... pedig én is úúúgy szeretnék egy ilyen szőrmókot :o)))
Hjaj, sok örömet kívánok Lolához!!!

Ui.: Légyszi adj címet a posztoknak, Ági, különben nem látom az rss - ben, hogy frissült a blog és csak néha tévedek így be Hozzád :o) Köszi!

Indianyó írta...

hú, ha ezt holnap Dominónak megmutatom, lesz nagy álmélkodás :) képzeld, épp az elmúlt két hétben sikerült egy ilyenforma kiskutyát kötnöm - és a kicsi fiam azonnal emlékeztett is rá, hgoy időszerű lesz kertes házba költöznünk, hogy lehessen egy ilyen kiskutyája. Sok boldogságot születésnaphoz, kutyához és tanévhez ! nagy ölelés nektek :)

I.

nyagi írta...

Indi, nagyon köszönöm, láttam a kötött kutyát a portékáid között, nagyon aranyos és tényleg egészen Lolakutyaforma:D

Kata, nálunk is ebben a korban kezdődött és egészen idáig tartott. Nagyon elszántak voltak a csajok! A kert nálunk is zsebkendőnyi (50 nm is alig), de legalább nincs allergiánk;) és meggyőztem magam, hogy nekem is szükségem van arra a néhány sétára...
A címeket már régebben kérte más is, akkor adtam, aztán megint kikoptak, de igyekszem nem elfelejteni, köszönöm, hogy szóltál:)... Amúgy biztosan van valami más módja is látni a frissülést, csak sajnos én sem vagyok ebben jó.