csütörtök, augusztus 13, 2009

Ha valaki azt mondta volna nekem 1999. augusztus 13-án, péntek reggel, miután aláírtuk egy farmerben, pólóban a papírokat az anyakönyvvezetőnél, hogy a tízéves házassági évfordulónkon négy lány szaladgál körülöttem egy bécsi albérletben (na jó, az egyik csak mászik), akkor nagyot nevettem volna a gondolat abszurditásán.
Soha nem szoktuk megünnepelni a házassági évfordulónkat, azt sem tudom, hogy ma van, vagy holnap:). Hivatalosan, papír szerint ma, de maga az esküvő és a buli 14-én volt (gondolom, azért igazából az számít). A barátnőm, aki ott volt nálam, segíteni mindenfélét az esküvő előtt, körül, már szintén 3 gyermek anyukája és időközben ha jól számolom, összesen kétszer, talán háromszor találkoztunk az azóta eltelt tíz évben. Hű, de nagyon-nagyon öregszünk:), a múlt héten, 4-én volt a születésnapom is, a sokadik... Boritól többek között ezt a rajzot kaptam (teljes életpálya:).

7 megjegyzés:

kat írta...

Boldog szülinapot, és házassági évfordulót!

Andreia Sampaleanu írta...

Nem oregszunk! Csak nagyon telik az ido!
Szep ajandekot kaptal!

Sok boldog szuli napot es hazassagi evfordulot kivanok nektek! Tudom mit erzel!

KAnya írta...

Szépséges ünnepnapokat nektek!

antalandi írta...

Régen azt gondoltam, hogy 10 év nagyon-nagyon sok idő, átláthatatlan. Ma már látom, hogy nagyon gyorsan elrepül 10 év. Olyan mintha tegnap lett volna. A fejemben van a 14-e is és az is amikor barátként egymásmellé sodort bennünket a sors. 4 év sülfe-főve típusú eggyüttlét...Tudom, hogy lesz még alkalmunk emlékezni, újabb emlékeket megélni. Isten éltessen a születésnapodon. Az évforduló kapcsán és anélkül is üdvözlöm a másik feledet is.
Banderasz :-)

Zsuzska írta...

Isten éltessen Téged is és Benneteket is!
Szeretettel: Zsuzska

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk, Szőregről (akik szintén nem öregszenek, csak telik velük az idő): Mit + Sári + Évi + ? (egyelőre Hugi)
Borika, ez csudaszép!

nyagi írta...

Jelentős fáziskéséssel, de nagyon köszönöm/jük mindenkinek:)

Andi,
:DDD

Mitics,
Gratulálunk!!!! és örülünk