csütörtök, július 02, 2009



Az elsősök (rózsaszínű) termétől pénteken hosszú időre, talán örökre búcsút veszünk, Szonjáék átköltöznek a másodikosok (barackvirágszínű) termébe, ahonnan Boriék mennek tovább a harmadikos termbe.A héten volt az évzáró, osztályonként külön-külön, hétfőn itt, szerdán ott, egyik helyre elvittem a fényképezőt is, így teszek ide pár képet arról, hogy búcsúztatják itt "waldorfiában" a gyerekek a tanévet (eszembe jutottak az én fehér inges, nyakkendős... évzáróim, hát nem túl szívmelengető emlék: meleg volt és unalmas).
A kis faház, amit sokszor fényképeztem, a harmadikosok osztálymunkája (természetesen az osztálytanító és néhány lelkes apuka keze munkája is benne van). Régebben már tettem valahová képet az előző harmadikos házakról is, amik még az iskolaudvaron vannak, de lusta vagyok megkersni, mindenesetre mindegyik gyönyörű és Boriék nagyon várják, hogy ők is tervezhessék, építhessék majd a házukat.
Az idő délután gyönyörű volt, aztán fél 7 felé a gyerekek nagy örömére elkezdett ömleni az eső, a bátrabbak boldogan szaladgáltak a meleg pocsolyákban, a fiúk pedig gátat építettek:). Jó buli volt... utána Szonjának meg Pannának kicsavartam még a bugyijukból is a vizet, este pedig úgy aludtak, mint a bunda.
Az nagyon klassz, hogy ilyenkor piknik-szerű büfé van, mindenki visz valamit, amit akar, így vacsorázni sem kellett itthon a sok saláta és süti után.
Bizonyítványerset és értékelést majd pénteken, az utolsó tanítási napon kapnak a gyerekek (meg persze mi is:). Nagyon várjuk.





1 megjegyzés:

lazsuzso1 írta...

Ez tényleg egy életre szóló élmény lehetett!