szombat, május 30, 2009

A pelenkákról megint, röviden, félévnyi tapasztalattal a hátam mögött:).
Szeretem a textilpelenkákat, szeretem teregetni, összeszedni, elpakolni, ráadni Julira és egyáltalán - nagyon elégedett vagyok velük. Főleg a kushies AIO-okat használja, ezek éjszakára is tökéletesen beválnak egy plusz flanel betéttel, a többi inkább csak tartalék pl. olyan esetekre, ha nem mosok időben vagy nem elég gyorsan száradnak.
Amíg fűtés volt és most, hogy meleg van, szerintem a vártnál gyorsabban száradtak/száradnak, de volt egy átmeneti időszak a fűtési szezon végén, amikor bizony nagyon-nagyon lassan akartak megszáradni a tiszta pelusok. Ez az egyetlen dolog, ami szerintem ellene szólhat, egyébként egyszerűen, gyorsan feladható (és nem mellesleg nagyon szép) pelenkák. A 60 fokos mosást egyelőre jól bírják, két-három naponta kell mosnom (mondjuk, szörnyű is lenne, ha bármi bajuk lenne ennyi idő után).
Valószínűleg azért jönnek be nekem olyan nagyon, mert pont olyan egyszerűek, mint egy papírpelenka, azt meg már jól ismerem:).

Régebben azt gondoltam, hogy az eldobható pelenka érdeme, hogy a gyerekeimnek soha nem piros a feneke, ettől tartottam egy kicsit, de alaptalanul, Julinak is nagyon szép a bőre.

Ha több napra elutazunk itthonról, pl. ha megyünk a Nagyihoz, papírpelenkát szoktunk venni (mert nem akarok vödörrel utazni, aminek egyébként sem lenne helye a Nagyi pici fürdőszobájában) és mindig meg is állapítom, hogy nagyon jó dolog rászokni a nem eldobható textilre, szerintem aki teheti, próbálja ki a gyerekénél;).

Nincsenek megjegyzések: