szerda, május 13, 2009



Ha az előző bejegyzésből nem derült volna ki, leírom, hogy Julika nyugalma nem a lánctól tért vissza és akkor azt is ideírom, hogy tegnap este és ma reggel is azt vettem észre, hogy boldogan markolássza, nyalogatja, folyamatosan játszik vele (közben el kell ismernem, nagyon édes:). Egy cseppet sem félek attól, hogy megfulladhat, a szemek egyesével, biztonságosan vannak felcsomózva, de azért nem örülök neki, lehet, hogy egyelőre mégsem fog borostyánt hordani, most úgysem tűnik nyűgösnek. Egyébként evidens, hogy a nyűgösség nem magam miatt zavar, csak az ő kiegyensúlyozott vidámságát nem szeretném veszni látni, persze, nem tagadom, amikor a két nagy veszekszik, Panka valamiért sír és még Julit sem tudom letenni, mert szegénykének valami baja van, amit nem tud elmondani - na, ez le szokott fárasztani....

A lánc 32 cm, mint mindegyik, amivel eddig én találkoztam és azt mondják, hogy akár 3-4 hónapos babákra is adható. Tudom, hogy az én lányom picike, de nem hiszem, hogy ennyre:), ezzel az erővel más babák is folyton ezt nyalogatják, ha éppen olyan ruha van rajtuk (jelen esetben átlapolós body), ami alól könnyen kicsusszan...

4 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

De miért zavar, hogy nyalogatja, markolássza? Ráadásul, mivel nem kő, hanem gyanta, a fogzománycában sem tud (majd) kárt tenni.
A ruhák alól többnyire kicsúszik, igen.

nyagi írta...

Szilvi, fogalmam sincs, mert tudom, hogy nem fulladhat meg tőle vagy ilyesmi, ettől nem tartok, csak gondolom, egy hülye beidegződés: rossz látni, hogy egy csecsemő a nyakában lógó "köveket" rágcsálja.
Gondolom, ezek szerint a tieid is nyalogatták, szopogatták és semmi bajuk nem származott belőle:).

savitri írta...

a mi láncunk tuti rövidebb. Iván kb 2 hónapos lehetett amikor megkapta és SOHA nem rágta vagy nyalta. én úgy emlékszem nem is tudta volna, de mindjárt nézek fényképeket.
mondjuk azt tudni kell, hogy Iván másféléves koráig a cicin kívül SEMMIT nem vett a szájába.a kis sznob hehe

nyagi írta...

kíváncsi vagyok, én megmértem (mert gondoltam, átvertek a boltban és nagyobbat adtak, mint amekkorát ráírtak:), kereken 32 cm, a zárral együtt.
Amikor háton fekszik, én sem hinném el, hogy be tudja venni a szájába - ezért is fényképeztem le.
Nem vettem le róla, nem is fogom csak mindig mindenki parázik azon, hogy a kisgyerekek lenyelik a színes gyöngyöket, beszippantják stb. (én is mindig féltettem a kúszó-mászó Pankát, amikor a nővérei szanaszét hagyták fűzés után a szétgurult gyöngyöket). Ettől a parától nehéz elvonatkoztatni még ha nem is hiszem, hogy el tudná szakítani (esetleg elrágni:)).