hétfő, május 11, 2009



Ezt a labdahálót Bori horgolta az iskolában kézimunkaórán, szerintem nagyon jó feladat a szemek számolgatása horgolás közben és persze gyönyörű a végeredmény, a színeket minden gyerek szabadon választja. Annyira megirigyeltem, hogy meg fogom kérni, mutassa meg, hogy csinálta, mert mindenképpen szeretnék én is egy ilyen táskát magamnak:).

Kézimunka órán a feladatokat mindig csak nagy vonalakban kapják a gyerekek, mindenki saját kedve szerint és a saját tempójában alkot. Kell horgolniuk labdahálót, kell hozzá egy labdát kötniük vagy varrniuk, aki ahogy akarja (Bori kötni fogja), kell kötniük minimum egy állatot, de azt, hogy milyet, mindenki maga dönti el. Bori bárányt kötött és a tegnapi családi kirándulásunkra azt is hozta a táskájában, a szintén maga készítette ugrókötéllel együtt. Egyébként a tanító rábízza a gyerekekre, hogy ki milyen sorrendben végzi a feladatokat, sőt, párhuzamosan is dolgozhatnak egyszerre több munkán, Bori is így csinálta, szerintem nem véletlen, hogy a kézimunka órákat szereti legjobban:).

4 megjegyzés:

Rózsa írta...

Ez a labdaháló nagyon jó ötlet. Azt nem tudom, hogy akinek kevésbé ügyes gyereke van hogy boldogul vele. Az biztos, hogy Bori kézügyessége elképesztő. Ha lesz sajátkészítésű szívesen olvasnék róla pár sort. Hátha halandó ember is el tudja készíteni.
Sok puszi nektek: Rózsa

idrah írta...

Ez gyönyörű!!!!!!!!!!!

Ali írta...

Nem tudom mennyire bonyolult megcsinálni, de voltam szülőin múlt héten és a harmadikos osztály előterében láttam nagyon sok (lehet, hogy az osztálylétszámmal egyenlő mennyiségűt) ilyet. Ez szerintem azt jelenti, hogy minden másodikos meg tudja csinálni. Persze ez nem jelenti, hogy nekem is sikerülne, de talán nem is annyira bonyolult.

nyagi írta...

nem, biztos nem bonyolult, mert különben nem másodikban csinálnák. csak a szemeket kell számolni és Bori egyáltalán nem a legügyesebb, az egész osztály szereti a kézimunkát.
Mondjuk, sok idő volt elkészíteni (a gyerekeknek legalábbis) és amikor kértem, hogy csináljon nekem is, azt mondta, inkább elmondja, hogyan kell:)) de ha megtudom, tovább is adom:).