szerda, május 20, 2009

Ezek Bori kézimunkái.
Egy gyönyörű sál, amit nekem készített az iskolában. Imádom, hogy ilyen fantasztikus színeket válogatott hozzá és nem rózsaszín, piros árnyalatokat, amik az ő kedvenc színei egyébként. Rengeteg fonal volt, mindenki kedvére válogatta, váltogatta a színeket. Úgy, ahogy van, nagyon tetszik és ha megint hideg lesz, ezt fogom hordani.

A lovat itthon kötötte, itt-ott segítettem neki (igen, tudom, vak vezet világtalant:) még én sem kötöttem soha lovat. Szerintem nagyon aranyos ez is, annyi baja lett, hogy elszámolta a sorokat és a mellső lábai egy picit vékonyabbak lettek, mint a hátsók de szerintem így is tökéletes és annak nagyon örülök, hogy ennyire szereti Bori a kézimunkát.

11 megjegyzés:

kat írta...

Elképesztő ügyes! Volt kitől örökölnie a kézügyességét;-)

Lívi írta...

Mindig csak ámulok, miket kötnek a w.os gyerekek! :-o
Nekem ez teljesen kimaradt a gyerekkoromból, senki nem tudott kötni a családban, és az iskolában sem volt rá lehetőség.

Indianyó írta...

Hűha, Bori! Szerintem beveszlek a boltomba társalkotónak (vagy te engem a tiédbe? :-D

Azért azt hozzá kell tennem sok hónapos és sok intézményben tett itthoni körülnézésem után, hogy távolról sem minden waldorfos gyerek köt-varr-horgol ugyanígy - és ez többnyire nem a gyerekek képességeit jellemzi. Sajnos. Pedig a pedagógia és annak módszertana erre - mint a mellékelt képek jól mutatják - bőven kínál(na) alkalmat.

Amit én erről a bécsi oviról-iskoláról folyamatosan megtudok tőled, az mind vágyakozással tölt el Bécs után :-)

irisz írta...

Már az új bejegyzést jelző kis képen is szemetszúrt ez a sál, nagyon kíváncsi lettem rá. Nagyban még szebb.
Nem is tudom, hogy van ez a gyerekmunka, úgy sejtem várnom kell, amíg rendelhetek Boritól egy ilyen sálat! Komolyan ilyet sehol nem lát az ember, gyönyörű!
Ezek után a lovat már fel sem tudtam dolgozni, mint élményt!
Gratula Borinak, és nektek Borihoz! :)

enikő írta...

Szerintem tökéletesek, így ahogy vannak. Persze nem is lehetne másképp egy ilyen anyukával és egy ilyen intézményi háttérrel.
Hát gratula! :)

savitri írta...

fúúú ez a sál!!!!! mindent visz nálam
gyönyörű

nyagi írta...

Lívi,
Boriék csak sima szemeket kötnek, a lóhoz van szabásminta, így csupán számolni kell a sorokat (ami nem is mindig sikerül:)).

Indi,
ha Bori olvasná a be- és megjegyzéseket, most nagyon mosolyogna:) mert a te lovacskádhoz hasonlította, amikor elkészült. Aztán pedig a két ló bement az istállóba és azóta is nagy barátok.
Remélem, megmarad örökre nála ez a hatalmas szerelem a kötőtűkkel;)...
A bécsi iskola valóban nagyszerű, KIVÉVE a zeneoktatás. A furulyákat szinte alig használják, játszani alig tudnak rajta valamit:(
(ez mindkét gyerekem osztályára igaz)

Írisz,
Bori szerintem bármikor benne lenne egy sálat illusztrációért bartell-üzletben:) az meg majdnem ugyanolyan, mint amikor matricát cserélgetnek a gyerekek:D

irisz írta...

:)), akkor majd elcserélem a legújabb cipelő cicák könyvre ősszel, akkor lesz úgyis sálidény :D

Tímea írta...

Szia Ági!
Fantasztikus a ló, Borcsa el volt képedve, hogy ezt tényleg Bori kötötte, egyedül? Most mondta, hogy nekik is kellett állatot horgolni, ki milyet akart. A labdaháló is nagyon tetszik neki és megígérte, hogy csinál egyet, amivel mehetnénk a játszóra. Én is néztem, de Borcsa is kérdezte, hogy a sál milyen technikával készült? Szőve van? Bori füzetei is hihetetlen igényesek, Borcsa nagyon trehányul és pontatlanul dolgozik, ami az írást illeti, reméljük majd belejön. Kéne neki egy saját íróasztal, csak nem fér el. (küldtem e-mailt, azt megkaptad?)

Rózsa írta...

Ági!
Melyen szabásminta alapján lehet ilyen lovat kötni? Ha nem túl bonyolult és meg tudod oldani egy kicsit részletezd már légyszíves. Nagyon tetszik, Bori annyira ügyes, precíz, hogy az már túlzás :)
Rózsa

disa írta...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區