vasárnap, május 31, 2009

Amikor Panka született, szerettem volna kipróbálni a hordozókendőt, használtat kerestem az interneten, találtam kettőt, mindkét megadott név, email cím ismerős volt, megnéztem a leveleim között és láttam, hogy mindkettő anyuka neve, címe azért ismerős, mert valamikor varrtam rongybabát a gyerekeiknek:). Mivel az egyik család szegedi volt, azonnal írtam nekik és tőlük vettem egy nandu kendőt. Biztosan nem a kendő hibája, de nekem valahogy kicsit merevnek tűnt, újszülöttet nem tudtam benne kényelmesen hordozni úgy, hogy valóban mindkét kezem teljesen szabad mozoghasson, de később, amikor Panka nagyobb lett, elöl keresztezve és a csípőhordásra tökéletes volt, viszont túl sokáig sosem tudtam cipelni, mert majd' leszakadt a hátam/derekam.
Tényleg nem állítom, hogy ez a kendő hibája lenne, vannak, akik sokáig nagyon jól tudják használni (és nem is próbáltam másikat, lehet, hogy mással is így lett volna). Talán egy tanfolyam nagyon sokat segítene, segített volna.

Amikor Julit vártam, vettem egy rugalmas kendőt ami egészen más volt, szintén alig használtan jutottam hozzá, nagyon-nagyon megszerettem, Juli is nagyon szereti:) de hiába írják róla, hogy sokáig jó, én mostanában úgy éreztem, hogy bár újszülöttnek a lehető legtökéletesebb választás volt, itt az ideje váltanom. A hátamra nem tudom biztonságosan felkötni a rugalmas kendőt, elöl Juli folyton ficereg, mert szeretne nézelődni, a csípőhordás pedig nem a kedvencem. Szóval éppen nézegettem megint, hogy milyen (használt) kendőre cserélhetném le az én rugalmas kendőmet, amikor Haypál Orsi teljesen önzetlenül felajánlott kölcsönbe egy mei tai-t.Tavaly tavasszal varrtam egy manót a kislányának, Kamillának és Orsi azt kérte, hogy legyen egy mei tai is a manóhoz. Akkor, tőle hallottam először erről a hordozóról (itt nagyon részletesen meg lehet tudni róla mindent és a mamami is alaposan kimeríti a témát), próbálni most próbáltam először, Julit többször is órákon át vittem azóta a hátamon és nagyon boldog vagyok vele, szemmel láthatóan ő is élvezi az újfajta hordozást.
Nekem hihetetlenül kényelmes, az első, egész napos szegedi használat után felkészültem arra, hogy érezni fogom a vállaimon, de nagyon tévedtem, mert a hordozás örömén kívül semmit nem éreztem, persze Juli nem nehéz, de ez a mei tai tényleg nagyon-nagyon kényelmes, legalábbis nekünk biztosan...
Hálás vagyok Orsinak, hogy kipróbálhatom, használhatom és szerintem Juli is nagyon hálás neki:)...

Nincsenek megjegyzések: