hétfő, április 27, 2009

Alapos érvelés, amiben Panka felülmúlhatatlan...
- Panka, ettél az almából, amit Szonja levitt?
- nem kértem, mert egyrészt akkor nem tudok kormányozni, másrészt egy kézzel nem tudok biciklizni.

Nem gondoltam, hogy a futóbicikli ennyire nagy kedvenc lesz. Nem mondom, hogy száguld vele, inkább csak megfontoltan halad, de határozottan gyorsabb, mint gyalog és ez a lényeg. Ali mondta, hogy hétvégén, amikor elment biciklizni a csajokkal, láttak a játszótéren egy ezerrel száguldó futóbicajos kisfiút és Panka úgy nézte, mint aki meg van győződve arról, hogy a kisfiú nem rendeltetésszerűen használja a biciklit:).

Ma reggel Julit vittem a doktornőhöz és egy néni megállított bennünket az utcán, azért, hogy elmondja, mennyire jó dolga van mind a kettő gyerekemnek: az egyiknek a szép kendőben a mamájára kötve, a másiknak ezen a szuper biciklin, amilyet ő még nem látott sohasem. Megkérdezte Pankától, hogy gyorsan tud-e vele menni, van-e jogosítványa hozzá, meg hasonló kedves, tartalmas kérdéseket, amikre Panka mindig és büszke JA-val felelt. Ez persze nem meglepő, akárki akármit kérdez tőle németül, mindig ezt feleli:). Valamelyik nap a főbérlőékkel mentünk a játszótérre, ahol Raymund mindenki előtt többször megkérdezte, hogy "Panka, én vagyok a legerősebb, legrendesebb, legügyesebb....?" és persze, hogy Panka mindenre JA-val felelt és közben kedvesen mosolygott...

3 megjegyzés:

Marton-Horváth Kriszti írta...

Benéztem hozzátok, mert kicsit beleástam magam a waldorf pedagógiába és eszembe jutottatok - itt van sok érdekesség ezzel kapcsolatban. :-)

Nálunk is van futóbicikli. A lányom egy hét alatt tanult meg ezzel kétkerekűzni, a fiam úgyszintén, bár ő még közel egy évig élvezte, mert valamiért inkább futózott, mintsem pedálos biklit tekert volna. Éppen a múlt hét végén tért át pedálos biciklire. Tényleg szuper dolog!

Most nézegetem a blogodat, a férjed jól értem, hogy az SzBK-ban dolgozott? Kutató?

Szépek a lánykák nagyon! Picúrka is nagyon édes, úgy elrohan ez az idő!!!!

Minden jót! Üdv, Kriszti

nyagi írta...

Szia Kriszti,
igen, biológus...

A bicikli valóban nagyon jónak tűnik, Panka azóta "folyton" rajta ül:)

Marton-Horváth Kriszti írta...

:-))

Én is szegedi vagyok (születéstől étettségiig). Szüleim (szintén biológusok) az SzBK alapító tagjai közé tartoznak, 25 évet dolgoztak ott, jól ismerjük a terepet. :-) Kicsi a világ...