kedd, március 10, 2009

Juli ma megkapta az első DPTa (DiPerTe) védőoltást, amit a doktornő február elején akart adni, de megkértem, hogy húzzuk el egy picit, ezért elcsúsztattuk egy hónappal.
Megmérte, össze-vissza 5600 g volt és 60 cm, amit én picinek gondoltam, de szerinte teljesen rendben van, azt mondta, szép, formás baba, nem kell kövérnek lennie, jó így, ahogy van - mondjuk, ezzel egyet is értettem:) de elővettem a többi lány kiskönyvét, ha már van olyan, mert kiváncsi voltam.
Ő most 3 és fél hónapos.
Bori 3 hónaposan 6350 g volt.
Szonja 6000 g.
Panna 6090 g.
Vagyis Juli nem érte el azt a súlyt két hét csúszással sem, amit a többiek 3 hónaposan. Nem mintha bármit is számítana, sosem méricskéltem a gyerekeket, de ez azért is furcsa, mert ő az egyetlen kisbabánk, aki egész éjjel alszik, pont a legapróbb nem éhezik meg soha éjjelente (lehet, hogy azért nem is hízik annyira?). Egyébként az éjszakáékért nem tudok eléggé hálás lenni neki, ezt kivétel nélkül minden áldott reggel megállapítom.

Mielőtt született, végig azt gondoltuk, hogy ő lesz a legnagyobb és mégis a legrövidebb, legvékonyabb lett. Ali nagymamája azt mondta, biztos azért lett ilyen pici, mert fogyókúráztam a várandósság alatt:D. De ennek ellent mond, hogy most sem akar nagyon hízni (meg a mérleg is ellent mondott:).
Amikor hazajöttünk a kórházból, már akkor is leginkább 4 óra telt el két etetés között, most már megszoktam, hogy van egy kisbabám, nem nézek rá kiváncsiságból sem az órára, mint az első napokban, de nem eszik gyakran és nem azért, mert nem kapna, hanem mert nem akar:).

Az oltásnál üvöltött szegényke, ráadásul kapott mellé rotavírus elleni oltást is, szájon át, amitől annyira öklendezett, hogy azt hittem, hányni is fog, de szerencsére nem tette. A rotavírus elleni oltást természetesen nem mi kértük, itt benne van az általános oltási rendben.

2 megjegyzés:

mynona írta...

Valahol olvastam, hogy aki jól kialussza magát, az nem lesz túlsúlyos. :)

Rózsa írta...

Minden fényképen gyögyörű és formás. Még véletlen sem sovány. Szerintem nem véletlen, hogy átalussza az éjszakát. Biztos vagyok benne, hogy Juli jól érzi magát a bőrében. Különben nem lenne ilyen nyugodt, aranyos kislány.
Kristóf 6 hónaposan volt 6000g :)
A nagyim szerint azért mert nem adtam neki enni (úgymint tápszer, főzelék és tsai)