csütörtök, január 08, 2009

Szerencsére úgy tűnik Juli éppen elég rosszul volt már tegnap is, mert ma már sokkal jobban van. (tegnap a lelegeztetőgépet emlegették Áginak mára, csak nem akartam ezzel sokkolni senkit ezért nem részleteztem) Igazából én azt, hogy Juli mikor mennyire van jól nem nagyon tudom, mert engem olyan rettenetesen soha nem ijesztett a köhögése. De Ági ma már sokkal nyugodtabb, Julit is lehet szoptatni stb. A kórház nagyon jó. Amikor fölvették Ágit kaptunk két mágneskártyát, azzal lehet bejutni az osztályra neki, meg nekem is, ha megyek. Igen egyszerű megoldás és rettentő európai:-)
Amúgy sok napos oldala van a kórháznak, például legalább Ági pihen én nem dolgozhatok stb. No meg az is, hogy sok okosat megtud az ember arról, hogy másutt milyen az egészségügy, meg milyen egy kutató (ez én vagyok:-)) társadalmi megbecsülése. Mindig azt hittem, hogy nekünk a legrosszabb biztosításunk van itt, azért is gondoltam, mert tudom, hogy a munkahelyemen is vannak olyanok, akiknek a szerződésével valami előnyösebb biztosítás jár. Mindenesetre, mint kiderült Ági már így is "hochklassig" beteg, ezért saját szobája van, saját ággyal, fürdőszobával, míg mások dupla szobában vannak fölhajtható ággyal:-)
Amikor először hallottam Ágitól ezt, akkor igen undorítónak találtam, hogy ilyen különbségek vannak, ő is el volt szörnyedve, de talán nem teljesen ördögtől való ez, ha ugye az egészségügyi ellátásban nincs különbség. A baj csak az, hogy Mo-n valóban a legalsó biztosítás járna nekünk, ha lenne ilyen, és valószínűleg marhavagonokban altatnának, ha tehetnék...
Amúgy, állítólag vannak a kórházban tanárnénik a beteg gyerekeknek, óvónénik és valami sárga nővérek, akik szórakoztatják őket (szerintem ez nem biztosítás függő), de ezt majd Ági elmeséli, ha egyszer kikerül onnan .
A nagyok fantasztikusan rendes gyerekek. Szonja (aki egy rettentő puncsolós gyerek) folyton az iskolából hozott süteményeket küldi be az anyjának, ezenkívül rajzolnak, Panka néha mondja, hogy neki hiányzik Juli, Bori segít nekem kiválogatni a ruhákat, amiket fölhúznak, valóban jól neveli őket az anyjuk:-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most olvasom csak, hogy mi történt. Kivédhetetlen, ahol már több gyrkőc is van...Kicsi Juli nagyszerűen meg fog birkózni ezzel a feladattal is. A nagyokról már többedszer derül ki, hogy mennyire összeszedettek és segítőkészek.Ági szive meg gondolom meghasad... Aladár kitartást nektek. Puszi az egész családnak: antalandi

Ali írta...

Ma már Ági is teljesen jókedvű, Juli jól van, eszik rendesen sőt, ha jól értettem, akkor 4200 g azaz még csak le sem fogyott, 1-én volt 4 kg...
Nem is volt igazán beteg;-)

Rózsa írta...

Pár napig nem járok erre és mit kell olvasnom?!
Szerencsére már jó híreket is olvastam. Mielőbbi gyógyulást a kicsi Julinak, és sok-sok nyugodt hétköznapot nektek kórház, orvos nélkül.

Névtelen írta...

Pár napig nem jártam netközelben, és most olvastam,hogy kórház... :-(
Jó lenne friss hireket tudni, sokat gondolok rátok! Jobbulást kivánok!!!!!!!!
Puszi a kis családotok minden egyes tagjának! Foltán Gyöngyi

Rózsa írta...

Minden nap nézem az oldalatokat, és várom az új bejegyzést tőletek.
Jobbulást kívánunk a legkisebbnek, kitartást a nagyoknak.
Sok puszi: Annusék