kedd, január 06, 2009

Még év végén szerettem volna idetenni képekben a múlt évünk egy-két vidám pillanatát, de nem tudtam, hogy férnek be sokan egyszerre, azt hittem, van erre valami egyszerű módszer (ha van is, nem jöttünk rá, hogy valami webalbummal hogy lehetne könnyen, gyorsan megoldani:), így lassan, de végül sikerült. Aztán az elmúlt napokban a betegségek és a folyton vacakoló internet miatt nem jutottam el idáig.
Az autó csalás, az az egy idei kép (most csináltam az ablakból), mert tavalyit nem találtam róla, de mivel az volt Juli születési helye, fontos szerepet töltött be a családunk életében és egyébként is tavaly került hozzánk:).
(a többi kép tökéletes sorrendben van).
2008. Nekünk.




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok, tartalmas év volt ez a 2008! Megnéztük, anno, az év elején: mi várható 2008-ra és azt írta az okosság: gyarapodás (t'án kínai horoszkóp...). Azt sejtettük, s aztán januártól indult a móka: Julival bezárólag, ha jól számolom, 8 baba született a családban és a barátoknál - Sári a 2. sorrendben, de természetesen nálunk az első! -, úgyhogy valóban gyarapodás volt a javából. Rosszabb évet soha, kívánjuk ezt Nektek is, a blogolvasóknak is, jobbulást a betegeknek és gyengélkedőknek, puszi a csajoknak, BUÉK: Sári, Évi, Mit