kedd, január 20, 2009



Juli ma kéthónapos.

Voltam vele a háziorvosnál ellenőrzésen, tökéletesen meggyógyult (ezt tudtuk eddig is, mert se nem szörcsög, se nem köhög). Szerinte az inhalálásra sincs igazán szüksége, de azt mondta, adjuk neki még a kórházi kontrollig (pont egy hét), viszont csak napi 3-at a 4 helyett, ami nagy öröm, végre nem kell kelnem hajnalban - eddig ugyanis 6 óránként, mindig 3-kor és 9-kor inhaláltunk, vagyis hajnal 3-kor csörgött az órám, ami elég kellemetlen bírt lenni olyankor, amikor pl. előtte 1-kor evett... (A kórház óta nem alszik jól éjszaka, sajnos legalább kétszer felébred enni, de remélem, majd visszaáll a rend). Egyébként kereken 4,5 kg (így mi már, ha akarnánk, sem tudnánk itthon mérni a konyhamérlegünkkel)
Nem tudom, írtam-e, hogy az első igazán tudatos mosolyok a kórházban születtek és azóta folyamatosan azzal szórakoztatja a családot, hogy nevet. A kórházban is folyton vigyorgott mindenkire:).

10 megjegyzés:

irisz írta...

Emlékszem Panka is nagyon jó volt mosolygásban, Andrisék lakodalmán lenyűgözött, hogy akkorka létére egy percig sem sírt, hanem folyamatosan széles jókedvvel bírt, úgy látszik ez családi vonás. :))))

Szentpyr írta...

óóó, tündérbogár:)!

Endy írta...

Milyen elègedett ez a baba!

Pipacs írta...

Nagyon tüneményes és mosolygós :)

Zsuzsi írta...

Gyönyörű. Sugárzik a harmónia a képein.

Névtelen írta...

szépmosolyú, édes baba, maradjon mindig ilyen. antalandi

kat írta...

Gyönyörű:) Örülök, hogy már jól van!

gemelcsi írta...

de jó hogy már jól van! Én is ilyen manókat varrtam Villőnek. Imádja.

panka írta...

Nagyon szép kisbaba, és valóban sugárzik róla, hogy milyen kiegyensúlyozott, vidám! Én is nagyon örülök, hogy már jól van, sokat gondoltam rá abban a pár napban, míg beteg volt, nagyon drukkoltam, hogy hamar hazajöhessetek a kórházból.

Névtelen írta...

Azta milyen nagy már. Pedig most született. Még mindig úgy mesélem hogy: "képzeljétek, most született egy ismerősömnek babája, aki ...." Nagyon szép..vigyázzatok magatokra puszi Hári Andi