csütörtök, december 04, 2008

Van egy kéthetes lányunk, egy névnapos lányunk, egy harmadik, akinek ma esett ki a negyedik tejfoga, miután lefejelte a nagyobbik húga, és még egy, akinek teljesen hétköznapi napja volt eltekintve attól az apróságtól, hogy amikor reggel az iskolába elkísérte a nővéreit, hazafelé bementek Alival a virágboltba egy mikulásvirágért és kapott a nénitől egy szál rózsát illetve simogatott a bolt előtt egy félszemű kandúrt.
Tömören ennyi a mai napunk, írni fáradt vagyok. összességében nagyon jól vagyunk bár alig van felesleges írogatós időm, de majd ha lesz, bepótolom:).

Na annyit azért mégis, hogy Juliskának tegnap reggelre teljesen begyógyult a köldöke (a csonk még a kórházban leesett), nagyon csendes még mindig, éjjelente kétszer követeli a jussát, éjfél körül és 4 körül. Ha ennél rosszabb nem lesz (fel vagyok készülve mindenre), akkor örülök. Ebédidőre ki szoktam fulladni, Pannika- szoptatás-ebédfőzés, de aztán gyorsan helyrejövök, mert ebéd után amíg a nagyok házit csinálnak, én lefekszem a kicsikkel, néha még aludnom is sikerül.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon boldog névnapot kívánunk Borikának! Évi+Sári+Mit

penzesbea írta...

Pihenj csak nyugodtan, amikor csak lehet! Gyonyoru lanyaitok vannak, de ezt mar tudtatok:) Boldog nevnapot Bori!

KAnya írta...

Nahát, igazán szép napotok volt:-) Örülök neki!

Hargitaiék írta...

Lesz itt még sűrűbb ébredés is :) Szabolcs eleinte ugyanilyen rendes volt, aztán rászokott a 3 óránkénti kelésre (meg kényszerűségből mi is).De neked úgyis több ilyen irányú tapasztalatod van

nyagi írta...

köszönjük Bori nevében is:) átadom.

Szerintem Juli még egy kicsit sárga, szóval nincsenek illúzióim, de azért nem bánnám, ha ennél többször nem kelne éjszakánként....

idrah írta...

Boldog névnapot Borinak!!!! :-)

Hogy Enikőt hozzam pozitív példaként :-) :-): Két hónapos koráig ő is kétszer ébredt éjszaka (megnéztem a naplónkban, pont olyantájt, mint Juli), aztán utána szépen átaludta az éjszakákat (mindig!). Este szopizott, majd csak reggel 7 körül ébredt. Napközben sűrűbben kért tejcsit, ilyenkor pótolta be az éjszakai kimaradtakat. :-)

Lívi írta...

Hajrá, Ági!!!

ritarozi írta...

Annyira szépek a lányok a képeken! Látszik a nagyokon, hogy van egy-két húguk ;)

nyagi írta...

Idrah,
pont ilyen gyereket szeretnék én is:))

Rozál,
köszi:)

Lívi,
köszi a biztatást de amúgy nem akart ám panaszkodós lenni ez a jegyzet (ha akarjuk, bármelyik nagymama szívesen jönne segíteni pl. főzni) és fürdetni sem én szoktam, azzal mindig megvárjuk Alit épp csak ebédidőre meglepően el szoktam fáradni de ma is aludtam vagy 4 * 15 percet a nap folyamán, ami pont elég egy kis aktuális erőgyűjtéshez:)).

Névtelen írta...

Szia Ági!
Borinak boldog névnapot kívánok.

Nálunk képzeld minél többedik bébi, annál többször kelt fel éjszaka. Csanád még most is felkel egyszer vagy kétszer, ő kezdetben négyszer kelt fel. :-)

Julika nagyon szép mindegyik képen és a lányok milyen nagy gondoskodással fordulnak felé. Szép család, büszke lehetsz rájuk.
antalandi

Névtelen írta...

Boldog névnapot Bori!Sok puszit ,örömöt , boldogságot küldök .És egy tündért aki mindenben segít majd neked!Ha erősen kívánsz hármat teljesíteni fogja! : Sári