vasárnap, december 07, 2008

Nagykanállal kóstolgatjuk a nagycsaládos hétköznapokat. Hetekkel ezelőtt kezdődött, Bori köhögött, leginkább éjszaka, elvétve nappal is, de semmi több, majd Szonja következett, nála sem volt komoly, de neki folyt az orra is, kb egy hete múlt el és annyira azért nem volt vészes, hogy zavarta volna az iskolába járást, ették a grapefruitmag-cseppeket és kész.
Közben Ali is többször köhögött, persze biciklivel járt dolgozni, szerintem nála kb mára csengett le, komolyabb nyavalyája neki sem volt.
Panni tegnap és ma hőemelkedéssel ébredt, ma reggel 38,5 volt, ami szépen emelkedett délutánra. Kora este kapott belladonna d6-ot is, mert nagy rosszul nézett ki és 39 akárhány volt a láza. Este a mese közben hányt, amitől talán jobban lett, legalábbis az átöltözés, ágyneműcsere után végre elaludt. Mindez persze a mi szobánkban, az ágyunkon, mellette a kiságyban békésen aludt Juli.
Mondjuk, az, hogy Panni itt köhög a szobában, 'mit sem számít, mert én is ugyanazt csinálom (csak én legalább ki szoktam fújni az orrom:), ma reggel torokfájással ébredtem és mintha egyébként is mindenem fájt volna, egész nap hőemelkedésem volt, nem több, de halálos betegnek éreztem magam. és persze nagyon szerencsétlennek, hogy pont most (nem is tudom, mikor voltam legutóbb beteg). Remélem, egy ilyen nyamvadt kis vírus nem tudja Julit megfertőzni.

Sosem különítettük el az éppen legkisebbet csak azért, mert valamelyik nővére beteg volt, Panka 5 hetesen volt bárányhimlős, az anyatejnek hála, megúszta két vagy három pöttyel. Most viszont úgy érzem, meghaladná az energiámat, ha még Juli is nehezen venne levegőt, mert elkapja tőlünk.
Mellesleg még gyerekorvosunk sincs. Az osztrák "taj kártyája" már megjött (a magyar még nem), de itt ugye nem tud a doktornő még arról sem, hogy babát vártunk, hát még arról, hogy megszületett. elég ciki lenne, ha 3 hetesen taknyosan derülne ki (szerencsére nem sokat látott minket, csak a kötelező oltáson meg egy betegség alkalmával).

hát így vagyunk.
Panka este ült a székben, majd megszólalt: "nagyon fáj a lázam".

Egyébként olyan édes, soha nem hagyna ki egy fürdetést vagy pelenkacserét, semmit, ami a kishúgával kapcsolatos. Valamelyik nap ráadtam Julira a pelenkát, de a bodyt nem gomboltam be, mert valamit még oda akartam hozni, ő azonnal szólt.
- bepelenkáztad?
- igen.
- akkor miért nem bodyzod be?

6 megjegyzés:

KAnya írta...

Jobbulást nektek, nagyon!!!! Ági,nekünk nagy csodát tett idén a Lymphomiosot-csepp és az AnginHill szopogatós, mindkettő homeopátiás,tudom ajánlani!!!
Szeretettel gondolok rátok!!!

Tímea írta...

Szia Ági!Jaj de ismerős helyzet!Tavaly karácsonykor Sárának volt 39,5 láza, 24-én olyan lázas volt, hogy csak feküdt, itt, de az ünneplésre összekapta magát egy kicsit. Mi nem igen szoktunk lázat csillapítani, de akkor adtam Belladonnát, de nem nagyon hatott, végül kapott Viburcol kúpot (ismeritek? homeopátiás, -Heel-es készítmény a Dr. Peithner KG. gyártja, biztosan lehet kinn kapni), az lejjebb vitte a lázát és a közérzete is sokat javult, ill. utána kezdett folyamatosan jobban lenni. Nálunk is kidőlt mindenki, de Zsombor akkor, 8 hetesen nem kapta el. Gyógyuljatok meg gyorsan!Timi

panka írta...

Ó nagyon sajnálom, jobbulást kívánok mindőtöknek, és drukkolok, hogy Juli ne kapja el!
(Tavaly télen - igaz már picit nagyobb volt Bori - Lacival mindketten elkaptunk egy olyan ronda vírust, amlyennel én még komolyan soha nem találkoztam, szó szerint nem tudtunk fölállni két napig, vicc nélkül volt, hogy négykézláb másztam el a wc-ig is. Borikát mi fogdostuk, mi láttuk el, nem tudtuk másra bízni, és csodával határos módon, nem kapta el. Én úgy látom, hogy az ilyen picikék általában nagyon strapabírók, biztos Julit is kikerüli ez a vírus . :-) )

nyagi írta...

Sziasztok, köszönjük a jókívánságot, hatott mert reggelre kialudtuk:)
Legalábbis Panka jól aludt és úgy ébredt, mintha soha semmi baja nem is lett volna. Meglepő módon szinte még az orra sem folyt (pedig tegnap borzalmasan).
Nekem csak az orrom folyik, de az orrfolyás legalább nem fáj. Remélem, azért ezt nem kiabáltam el:).

Névtelen írta...

Édesem, jó olvasni,hogy már jobban vagytok!
Fotókat légyszi még Juliról meg a csajokról! puszi Foltán Gyöngyi

nyagi írta...

hehe.Gyöngyikém, most írtam le épp, hogy Juli milyen vacakul van. Fényképezni majd ha lesz egy kis nyugalmam, fogok:). (Elküldhetnéd a címed)