kedd, december 09, 2008

"Anya, a Juli horkol. nem lehet tőle aludni." - ezt Panka mondta ma délelőtt, bár Juli nem horkol, de "szörcsög" - mégsem úszta meg. Túl sokan voltunk körülötte betegek. Minden gyerekünk legalább hat hónapos koráig kizárólag anyatejet kapott, Bori és Szonja nem is voltak soha betegek, de Panna, ha jól emlékszem, már volt. a bárányhimlőn kívül is, pedig ő nagy súllyal született, erősnek tűnt.
Most ez a kis pici Juli is taknyos, annyira sajnálom szegénykét de remélem, ő is gyorsan túl lesz rajta...

Pankánál egyébként a nagy láz úgy tűnik, valóban vízválasztó volt, azóta ugyanis képtelen délután elaludni, pedig előtte minden ebéd után nagyon nagyokat (órákat) aludt.
hát, nem egy örömteli változás, bízom benne, hogy nem marad így. na majd ha Juli már nem horkol, akkor talán visszaáll a rend:)

6 megjegyzés:

Tímea írta...

Szia Ági!
Juli hogy bírja, tud szopizni, kell szívni az orrát? Gyors gyógyulást kívánunk neki is!!! A mi lányaink, kisfiunk (milyen furcsa még mindig leírni) is sokáig szopiztak Borcsa 8 hónapos, Sára 12 hónapos, Zsombor 11 hónapos koráig csak és kizárólag anyatejet kapott, semmi mást még vizet sem, mégis voltak mindhárman betegek ez alatt az idő alatt, többször is. Borcsa (pedig körülötte nem volt egy fertőző nagytesó sem) 6 hetesen olyan náthás volt, hogy még szopizni sem tudott, néhány szopit pohárból iszogatott ki, mert nem kapott az orrán levegőt. Az viszont igaz, hogy kisebb-nagyobb náthákkal megúsztuk, amik szépen elmúltak. Most ennek úgy tűnik vége szakadt, mert a két kicsi lassan két hónapja folyamatosan beteg, nem nagyon, de engem zavar. Majd pénteken megyünk az antropozófus dokibácsihoz. Timi

KAnya írta...

Ági, nálunk ugyanígy alakultak ezek a gyerekbetegségek, mint Timiéknél, én úy vagyok vele, hogy megúszhatatlanok és kellenek az immunrendszer erősödéséhez, de azért kemény, főleg egy ilyen kis picivel, mint Juli. Jobbulást nektek és neked sok erőt!!! Anyukád ott van még?

Rózsa írta...

Sziasztok!
Sokat gondolunk rátok, gyors gyógyulást mindenkinek!Pankának meg neked még sok jódélutáni alvást/pihenést!
Rózsa

idrah írta...

Szia Ági!

Jobbulást nektek! :-)

Enikő is volt ilyen piciként beteg, taknyos, én akkor homeós bogyókat adtam neki (Kalium bichromicum), elég gyorsan rendbe jött...

mazsola írta...

Kedves Ági, Mári is elkapott egész picin Julitól vmit. Nekem az jött be a legjobban, ha tengervizes orrsprayt spricceltem az orrába, rögtön kitüsszögött mindent:) Persze ez függ a nátha súlyától. Mári is nagyon szörcsögött, és igaza van Panninak, én is horkolásnak hívtam:)Mihamarabbi gyógyulást mindenkinek!

nyagi írta...

ma már nem annyira horkol, csak egy kicsit:) és jó tudni, hogy mással is megesik ilyen fiatalon az ilyesmi.
Amin csodálkozom, hogy rengeteget tüsszent, de valamit rosszul csinál, kiereszti a száján a levegőt vagy nem tudom, de nem jön ki semmi az orrából még véletlenül sem (ezért evés előtt tegnap általában kiszívtam, ma már nem volt olyan vészes).

Tegnap este eleinte az orrán vette a levegőt, a száján fújta ki (ami vicces hangokat adott, ugyanis a szája csukva volt), aztán rájött, hogy tud a száján is levegőt venni. Ami engem zavart, hogy felváltva vette hol az orrán, hol a száján, de most csak az orrán át lélegzik és jól van, már nem tartok tőle, hogy komolyabb fordulatot vesz ez a vírus, de azért ez a baba még mindig nagyon pici és soványka.