szerda, november 19, 2008

Tegnap elment a nyákcsap. Éjjel 1-kor arra ébredtem, hogy megőrülök a fájdalomtól, aztán csak feküdtem, számoltam, megijedtem. Ali felébredt, mérte az időt és azt gondoltuk, menni kell hamarosan. Én csak feküdtem és vártam, hogy teljen az idő. Reggel időpontom volt nst-re, vagyis mindenképp kellett ma Sopronba mennünk. Azt akartam, hogy reggelig kibírjam, mert elképzeltem, hogy Panka nem örül, ha hirtelen nem talál minket, amikor felébred. Borika hisztizni fog, hogy PONT ma nem vagyunk itthon, hogy elvigyük iskolába (minden nap "pont ma" lenne:). Szonja volna az egyetlen, aki örülne, hogy lóghat egy napot, bár ha utána számol és kiderül, hogy Frau B. szerdánként velük villamosozna, lehet, hogy ő sem örülne.
Elképzeltem, hogy reggel milyen egyszerrű lenne minden, gyorsan elvisszük a csajokat a suliba, aztán megyünk Sopronba, én mindenesetre csomaggal, aztán kiderül. Visszaaludtam, felébredtem, fájtam, visszaaludtam. 5-kor felkeltem.
Az orvosommal összefutottam a folyosón, mondtam neki, hogy nem vagyok jól, fogalmam sincs, mikor kell majd indulnom, ha itt az idő. Mivel az nst is mutatott 3 durva fájást, azt mondta, ha szeretném, megvizsgál, ha nagyon nyitva van a méhszáj, maradnom kell, főleg, mivel nem Sopronban lakom.

Örültem, hogy megvizsgál, mert tudni akartam, mire számíthatok. méhnyak "eltűnőben", tágulás bő két ujjnyi (a lelet 1222), a magzatvíz valamivel kevesebb az átlagnál, egyedül a lepény néz ki úgy, mintha még messze lenne a szülés, mert az tökéletes.
Azt mondta, maradhatnék, de ha menni akarok, hazamehetek.
Ha szeretném, ilyenkor már simán lehet indítani is (?), minden készen áll rá, de mondtam, hogy ezt az egyet nem szeretném, inkább hazajövök és amint úgy érzem, elindulok újra. Minél kevesebbet akarok ott lenni.
Hát így áll most a dolog. Nagyon szeretném, hogy időben odaérjünk, hogy meg tudjam különböztetni a jósló és a valódi fájásokat. Hogy minden rendben legyen.

13 megjegyzés:

idrah írta...

Sokat gondolok rátok, kívánom, hogy minden a legnagyobb rendben legyen!!! :-) És nemsokára veletek együtt örülhetünk a kicsi lányka érkezésének...

Tímea írta...

Sziasztok!Van egy olyan érzésem, hogy nem várja meg Borcsa szülinapját, bár ő is nagyon drukkolt erre. Olyan csodás ez az egész, hogy megy minden a maga útján ahogy kell, a tested gyönyörűen készül, készíti az utat a Kistesónak, de azért még ad időt arra, hogy hazamenj a "nagyokhoz" és már intézi neked, hogy ne kelljen hosszan vajúdnod a kórházban.Legalábbis nekem úgy tűnik... Nagyon szorítunk! Timi

kat írta...

Ezer drukk!!!!

KAnya írta...

Meg fogod tudni különböztetni! Nagyon jól csinálod, csináljátok!!!!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Én is nagyon drukkolok!

V.Éva Szeged

panka írta...

Minden rendben lesz, PONT jókor fog beindulni igaziból a szülés. :-) Legalábbis én most ezért drukkolok nektek nagyon. :-)

nyagi írta...

Sziasztok. Nagyon köszönöm!!! Soha nem gondoltam, hogy van ilyen hosszú vajúdás (?) és azt sem, hogy valaha részem lesz benne. Kb 20 órája hol rendszeresen, hol rendszertelenül, de határozottan folyamatosan görcsöl a hasam. Nem menstruációra, inkább az eddigi szüléseimre emlékeztet. biztosan ez az "álvajúdás".
Fáradt vagyok, nem tudom, mi vár rám az éjszaka, de nagyon jól esnek a drukkok!:)

gemelcsi írta...

szurkolok!!!!!!!!!!!!!

olyan jó olvasni,mert pár hónapja én is így voltam. Menjek, ne menjek?

Névtelen írta...

Hajrá, hajrá!
É+S+M

Hargitaiék írta...

Megkaptuk az SMS-t, gratulálunk!!!!!!
Érdekes lesz Juli születési helye a személyiben: "Renault típusú személygépjármű, országút, második kilométerkőtől jobbra" :) :)

KAnya írta...

HOGY MI???? MEGSZÜLETETT Az AUTÓBAN???? Kedves Hargitaiék írjatok csak még, ha tudtok!!!

Tímea írta...

Már éjjel is lestem, hogy mi a helyzet, most látom a híreket!
Egy új verzió született: nem kórházban, nem születésházban, nem otthon, autóban! Remélem minden rendben ment! Várjuk a részletes beszámolót és nagyon gratulálunk!Timi

KAnya írta...

És én is nagy szeretettel gratulálok! Nagyon várom a beszámolókat!