kedd, november 18, 2008

Őszi manók...Teszek ide képeket három pici manóról, a napokban készültek. Írtam, hogy Boriék osztályában a szülők manókat varrnak a bazárra. A szülői esten hozott valaki apró filcmanócskákat, megkérdeztem, hogy készült és mi is kipróbáltuk itthon. Hátha más is kedvet kap hozzá: egy egyszerű pici kuglit nemezeltem fehér gyapjúból vízzel, a csajok kérésére piros réteget nemezeltem rá körbe, majd egy kis fehér körből tűvel arcot nemezeltem neki és az arc köré szintén tűvel a szakállat. Gyorsan készen van, ha még csinálok, akkor azért kicsit rövidebb lesz a sipka és pocakosabb a manó.
A díszletet:) vagyis a mohát, kérget, tobozt a hétvégi erdei sétánk során szereztük.A második manó ma készült. Tulajdonképpen nem tudtam, kinek varrom, amikor készen lett, mindhárman nagyon szerették volna. Az akaratosságának és a nagyok rendességének köszönhetően Panka nyert. Kb. olyan, mint a nagy manók, szemmértékre varrtam, a végén mértem le: a feje búbjától a lábáig 17 cm. Emmának hívják:).A harmadik manó a még meg nem született kislányunknak készült, nagyjából úgy, mint a honlapon szereplő szabásminta szerinti álommanó, csak sokkal egyszerűbb, mert nem látszik ki kéz a hálózsákból, plüssből varrtam.

1 megjegyzés:

Rózsa írta...

Ha ezek után is azt írod, hogy nyűgös vagy meg türelmetlen, azt senki sem fogja elhinni. Elképesztően sok energiád van, ha még mindig van erőd varrni, nemezelni. Ez persze így a jó :)
Sok puszi nektek: Rózsa