hétfő, november 17, 2008

Nagyon jól esik a sok-sok kedves érdeklődő levél, ezért itt válaszolok mindenkinek egyszerre: a csend nem jelent semmit, KisKaktusz még várat magára. A sok jókívánság közül pedig a gyors szülést inkább passzolnám, szeretnék odaérni Sopronba:D.
Vannak nagyon rossz éjszakáink, hosszan tartó jóslófájásokkal, már többször pakoltam gyorsan fejben össze, de egyébként ha azok nem jönnek, akkor nagyon jól alszom, még pisilni sem szoktam felkelni, ami azt hiszem, nagy kegy így a kilencedik hónapban. Derekam sem fáj, sőt, most néztem meg, hogy van-e még visszerem, mert nem is szoktam érezni - van, de nem fáj soha. Szóval még csak panaszkodni sem tudok:).
Készülünk az adventi bazárra, az elsős szülők koszorúkat készítenek, a másodikosok manókat, vagyis mi mindkettőt. Csütörtökön este fél 11-ig gyertyákat drótoztunk az iskolában, pénteken ugyaneddig tartott a szülői est a másodikban, ma este megyünk koszorút kötni, gondolom, az is lesz pár óra. Mindezt persze úgy, hogy Nagyi itt van a csajokkal, ami megnyugtató, mert így nem kell majd húzni-vonni őket, ha a kishúguk hirtelen kíváncsi lesz erre a világra.

Egyébként tegnap kimostam az összes babaruhát, pénteken megérkezett az utolsó adag textilpelenka, amit rendeltem, holnap talán azokat is kimosom, hogy teszteljem a száradásukat. Szerencsére Ali is elégedetten állapította meg, hogy igazán jónak tűnnek, remélem, beválnak majd. Varrtam egy pici manót is a babának, azt hiszem, minden készen áll a fogadására. Én tulajdonképpen egészen türelmes lettem az utóbbi napokban, nem sürgetem az időt, még azt sem bánnám, ha megvárná a bazárt, mert oda nagyon szeretnék elmenni. Majd megpróbálom betenni megint a meghívót a blogba, mint tavaly, hátha valaki erre jár a következő hétvégén;).

4 megjegyzés:

idrah írta...

Hát akkor én nem kívánok gyors szülést... Illetve a kórházba érkezés után gyorsat igen :-) Meg mindenféle jót!!! És izgatottan várjuk a jóhírt :-)...

A bazár nálunk is most hétvégén lesz, mi is készülünk ezerrel így a véghajrában :-).

Névtelen írta...

Nyergöce! egyszerüen csodálom a kézügyességed, az ötleteid, a töretlen erödet, az idödet (honnan veszel ennyi idöt???) a fantasztikus kis családod! nagyon szurkolok, hogy szép szülésetek legyen! ezer pusszanat Hamburgból. Mutter

smilimano írta...

bevallom, eloszor jarok nalad, de megfogtal, itt tartottal. es ez nagyon jo. (nekem legalabbis)
leginkabb azt kivanom, hogy amit te szeretnel kivanni magadnak, teljesuljon! :)
es igen, hireket meg majd fotokat a picirol, meg a négy (sőt veled egyutt öt) lanykarol! :)
oleles,
mk:)

KAnya írta...

Ma is gondoltam rád, békés napokat kívánok nektek!!!