péntek, november 21, 2008

Meg vagyok döbbenve, hogy milyen népszerű feleségem van. Nem köszöngetem meg egyesével a gratulációkat, szerintem Ági sem fogja, mert nem fogja tudni kinyitni a levelesládáját. Az mindenesetre különösen megható nekem, hogy még az én közelebbi illetve távolabbi rokonságom is nyomon követi az eseményeket.
Pár kiegészítés, hátha érdekes. A köldökzsinórt már a kórházban vágták el a lepény is ott született meg (vagy hogy mondják az ilyet). Továbbra sem gondolom, hogy Sopronba szülni rossz ötlet 40 perc az teljesen megfelelő távolság egy kórházhoz. Tegnap Borit vittem egy belvárosi születésnapi partiba és a szintén belvárosi munkahelyemről 55 perc alatt értem oda, pedig Bécs sokkal kellemesebb közlekedésű város, mint Bp.
Én már az első gyereknél is javasoltam az otthonszülést, de ez nem olyan dolog, amibe beleszólásom lehet. Ezenkívül még annyit kell elmondani, hogy én tényleg nem csináltam semmit csak tartottam a törölközőt, szóval rám nem érdemes különösebben fölnézni:-), illetve nem ezért:-)
Amúgy ahogy én látom nem annyira az a baj, hogy nem otthon születnek a gyerekek, hanem hogy túl sokáig bent vannak a kórházban, ami egyrészt bűnösen pazarló dolognak tűnik, másrészt a kórházban lévők hiányoznak otthonról. Viszont Ági emlékeim szerint szeret a kórházban, mert ott legalább valóban pihen. Bonyolult ez...
Juli egyébként meglehetősen sárga és antibiotikumot is kap, mert az soha nem ártott még senkinek, meg hátha megtanuljuk, hogy legközelebb időben el kell indulni:-) A soproni kórház nem csak szép, de állítólag jó is, Ági szerint mindenki sokkal kedvesebb, mint Szegeden. A kaja jó csak kevés. Tegnap nem mentek a csajok, csak Nagyi+Panka meg én, mert a két nagy inkább az iskolát választotta, még arra a kompromisszumra sem voltak hajlandóak, hogy előbb eljönnek az iskolából. Juli épp napozott, szóval nem láttuk. Ma megyünk este. Ha valaki aggódik a szép autónk szép ülése miatt azt már tegnap kitisztíttattam 2000 Ft volt és jobb, mint újkorában.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ali drága! Indokolatlanul-márpedig tuti az- kérlek, ne engedjétek antibiotikumozni a kicsit! Bori barátném leánya kb. 3 évig próbálta ezt kiheverni a tönkretett bélflórájával. Pl. két felnőttnyi ételhez képest 10 kiló volt két évesen! És szinte havonta beteg. Megtehetitek, hogy ne engedjétek, kérd a kitenyésztett bakteriális eredményt. A másik szinte minden újszülött sárga és jól is van, majd ha szopik, elmúlik. Ha már ilyen ügyesen jött ez a kistündér, most ne engedjétek átvágni a palánkon! Puszi:ancsa

Névtelen írta...

személyibe mit írnak? született: renault?

hargitaiék írta...

örülök, hogy humorodnál vagy. A 2000 Ft sokkal kevesebb, mint amit az ügyeletes orvos elvárt volna, úgyhogy tökre megéri kocsiban szülni :)

Ali írta...

Drága Ancsa nem mennék bele ebbe az antibiotikum vitába, már kúrálják a gyereket, szerintem nem kérdezték, hogy mi legyen, de engem a nyakló nélküli antibiotikumosoknál csak az antibiotikum elutasítók idegesítenek jobban. Olyan ez kicsit, mint a rasszizmus nem tudom mi a szörnyebb a rasszizmus vagy az ellene folytatott harc. Amúgy, abban teljesen egyetértünk, hogy köcsögség az antibiotikumozás ok nélkül. Mondjuk a mi kocsinknál koszosabb hely kevés van a világon.
Amúgy, ha Juli valóban stramm csaj, akkor ezt egy kis antibiotikum nem befolyásolja, a magzati bélflóráról nincs különösebb ismeretem, de nem képzelem különösebben gazdagnak, szóval nem féltem ettől olyan nagyon...

Ali írta...

Ja, a sárgaság szerintem egy hasznos dolog, a gyerek békén hagyja az anyját. Szerintem is egy viszonylag kevéssé veszélyes probléma túllihegéséről van szó... (Bori sárgaság miatt visszakerült a kórházba talán 5 napig is, de lehet, hogy csak kettő. Mindenesetre nem csodálkoznék, ha egy mobil kék fény olcsóbb lenne, mint 2 nap kórházi kezelés + az anya befektetése. Ez sajnos egy ilyen világ...)
Lehet, hogy nem vagyunk elég forradalmárok, de nem cél naponta összeveszni minden orvossal, ha eddig túlélte az emberiség az orvostudomány hiányát, akkor talán az orvostudományt is túléli. Szerintem én nem vagyok különösebben orvos barát, sőt. De azért nem arról van szó, hogy csupán a butaság és a rosszindulat mozgatja minden tettüket:-)