csütörtök, november 20, 2008

Ma éjszaka 0 óra 47 kor megszületett Juli. 2770 g 47 cm 32 cm fejkörfogat (vagy mi), ha jól emlékszem. Így ő az eddigi legkisebb babánk, de meglehetősen aranyos.
Amúgy pedig, amitől tartottunk, illetve csak Ági, mert én nem hittem, hogy ilyen a valóságban megeshet velünk, bekövetkezett. Juli a kocsiban született. Viszont teljesen kár volt ettől tartani, szerintem nem olyan rossz kocsiban szülni, legalábbis nem az apáknak, de Ági is elégedett volt a szüléssel, csak a tolófájások visszatartását viselte gondolom nehezen.

Valószínűleg el sem kellett volna Bécsből már indulnunk, mert amire fölébredtünk már 3 perces fájásai voltak Áginak, sőt ő állította, hogy ezek a tolófájások, csak én nem akartam elhinni. Mindenesetre már az IKEÁ-nál (3 km mondjuk) mondta, hogy most álljunk meg, utána meg 3 percenként. Végül a Sopron tábla után az első parkolóban született meg Juli, szerintem nagyon könnyen, Ági is minden sérülés nélkül megúszta és számomra az volt a meglepő az egészben, hogy a koponya csontjai is alig voltak egymásra csúszva, nem úgy, mint pl Pankának annak idején. Ági hihetetlen ügyes volt (gátvédelem stb.) hiába az interten sokat lehet tanulni:-)
Minden a legnagyobb rendban volt, a kórházban is csak az ügyeletes orvos volt enyhén köcsög, de én is csak rövid ideig próbáltam meggyőzni arról, hogy az élet egy kicsit komplexebb annál, mint ahogy ő elképzeli. Szerinte mindenki a kórházban legyen default-ból, és csak, ha épp ráér akkor csináljon mást.

36 megjegyzés:

KAnya írta...

Nagyon örülök, hogy "részese"lehettem ennek a csodának, szeretettel gratulálok nektek ehhez az újabb gyönyörű tündérhez!
Ismerek egy ilyen születéstörténetet, itt olvashattok róla. Szerintem csodás, csak úgy,mint Juli érkezése:-)
http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=1743

Tímea írta...

Szóval a hír igaz!
Csak ismételni tudom magam: nagyon sok boldogságot kívánunk! Sára itt ül és azt mondja írjam ide, hogy mindenki (értsd: az egész családunk) gratulál a babának és persze az édesanyjának, édesapjának és a nagytesóknak is.
Timi

gemelcsi írta...

Üdvözlet a kis Julinak itt a
Földön!

idrah írta...

Nagy szeretettel kívánok én is mindenféle jót Julinak és az egész családnak, boldogságot, egészséget, sok örömet!!!!!!!!!!

A szüléstörténet nem semmi, nagyon ügyesek voltatok, le a kalappal... :-)

irisz írta...

Gratulálunk mi is! Szia Juli! :)

Névtelen írta...

Most már akkor minden szempontból milyen remek, hogy ilyen nagy autót vettetek! Kispolszkiban azért vackosabb lett volna:-) Hát ez hihetetlen, de gyönyörű! Szerintem nagyon hasonlít a három leánykákhoz, nagyon bájos, Sári és kb. ekkora volt, és sokkal kellemesebb volt megszülni, mint négykilós testvérét. Valamint egy hónapos korukra már azonos súlyúak voltak. A leginkább abban vagytok mindketten nagyon ügyesek, hogy nem estetek pánikba, és szépen segítettétek az útját. Szerintem, boldogabb születése volt Júliának, mintha csupa gumikesztyűk közé született volna. Jól intézte. Nagyon örülök a hírnek, egyelőre még csak én, a többiek a bányában dolgoznak. Legyetek nagyon boldogok, egészségesek, hozta Isten kicsi Julit! millió puszi:ancsa

Indianyó írta...

Hűha! Kicsi Kaktusz, Isten hozott! És akkor msotantól van egy újabb kedves Juli nevű hölgyismerőse az én gavallér fiamnak :-))) CSókoljuk az összes leányt és édesapjukat is innen a kies hetedik kerületi létből!

kat írta...

Isten hozott, Juli!
Sok boldogságot kívánok!

panka írta...

Isten hozott kicsi Juli! Könnyekig hatódtam már az érkezésed hírétől is, de a konkrét körülményeket olvasva végképp teljesen úrrá lett rajtam a maghatottság...nagyon klasszak vagytok mind, és én is biztos vagyok benne, hogy épp így kellett megszületned. :-) Azért minden tiszteletem a tiétek, hogy nem estetek pánikba, és ilyen szépen világra segítettétek őt így együtt, bár tény, hogy ott és akkor nemigen lehetett más választásotok.
Csodaszép a kicsilány! Akkor én még bőgök itt egy picit örömömben, ha szabad... :-D

Lívi írta...

Juj, de jó! :-))) Amilyen "kedves" volt az ügyeletes doki, pláne jó, hogy nem értetek oda a "markaiba" :-)
Gratula az egész családnak! :-)

Pipacs írta...

Szia kicsi Juli, nagyon szép baba vagy, Ági te meg csodás... Szeretettel üdvözöllek titeket.
Anna
Egy lelkes, babavarró olvasód két kis mazsolával

Névtelen írta...

További sikeres fejlődést a kis Julinak! Sok szeretettel gratulálunk az összes érintettnek, a nagyszülőkig, dédiig bezárólag. Nem is tudom melyik a nagyobb hőstett: a negyedik gyerek, vagy az amit ma éjszaka végigcsináltatok. Andrásék

Névtelen írta...

Sziasztok! :-)
Jaj, de jó! Csatlakozom az elöttem szólókhoz, Isten hozott kicsi Juli idekint, sok-sok örömöt boldoságot kívánok nektek az egész családom nevében. A szülésnél nagyon ügyesek voltatok, le a kapappal.
Barátaink harmadik kisbabája hasonlóan született...az apuka segítségével.
Bevallom a könnyek nálam is kigurultak.
antalandi

ritarozi írta...

De jó! Gratulálok. A harmadik babámmal, Olgával, aki majdnem Juli lett :) többször is azt álmodtam, hogy az autóban fog születni. Mi (sajnos?) odaértünk a kórházba, igaz csak éppenhogy.

Névtelen írta...

Szia Ági!
Bekukkantottam egy kicsit hozzád, mert kíváncsi voltam, hogy megszületett-e már a negyedik gyermeketek. De arra nem gondoltam volna, hogy pont az események közepébe csöppenek. Mintha megéreztem volna.:) Micsoda izgalmak!
Nagyon ügyesek voltatok!
Gratulálok és mindnyájatoknak jó egészséget kívánok!
Fikusz

Rózsa írta...

Drága, kicsi Juli!
Nagy örömmel olvastuk jöttödet, fantasztikus volt a születésed! Kívánunk neked hosszú boldog életet, jó egészséget és sok örömet szerető családod körében.
Gratulálunk szüleidnek és sokszor pusziljuk az egész családot!
Rózsa és a fiúk

Ildikó írta...

Gratulálok Nektek! :)
Egy "zugolvasó" :)

Pocak írta...

Én is zugolvasóként gratulálok az egész Családnak!!! :)

Dia
(aki 29 évvel ezelőtt született ezen a napon, igaz nem autóban:D)

Zsuzsi írta...

Gratulálok a gyors babához :)

Névtelen írta...

Gratulálunk!

Lévay Béla és Sándor Márta

mamazon mama írta...

Hát ez fantasztikus. Gratulálok így ismeretlenül is.

Névtelen írta...

Sziasztok, ez aztán a kalandos kaland! Gratulálunk, ügyesek vagytok nagyon, legyetek boldogok és egészségesek! Sok-sok ölelés, puszi, kézfogás: Évi+Sári+Mitik

Névtelen írta...

Iszok is gyorsan valamit Juli és Ági, meg az egész család egészségére! Mitik

Kiddy írta...

Isten hozott, kicsi Juli!
Gratulálok mindannyiótoknak!
(Nem semmi születéstörténet! =D)

penzesbea írta...

Nagyon a gondolataimban voltatok az utobbi napok soran, bizony nagyon izgultam, hogy milyen gyorsan fog lezajlani a vilagrahozatal...negyedik baba...draga Juli, nagyon gyors voltal az biztos!:)egy otodik baba mar siman otthonszules lenne:)Gratulalunk mindannyiotoknak...mit szoltak a nagylanyok az esemenyekhez?? Csodalatos autoban szuletes hmmm....
Bea

Névtelen írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz.
Gratulálok!
Gondolom a lányok is nagyon büszkék a kistestvérre.
V.Éva Szeged

Névtelen írta...

De jó!! Gratulálok Nektek! Ezt a szülést, ejha! Épp ma reggel gondoltam Rád Ági, hogy vajon mikor érkezhet a legkissebb. És lám!!Vigyázzatok magatokra.Üdv Hári Picúr

Névtelen írta...

ezer gratula Hamburgból!!! én nem mertem volna Sopronig elautókázni... autóban szülni meg pláne nem...hogy birtátok?? nagyon ügyesek vagytok, de elég merészek is... vigyázzatok magatokra! és jövöre akárhogyis, meglátogatlak és megcsodállak benneteket. mutter

Névtelen írta...

Nahát! Hát engem ez az autóbanszülés dolog kissé sokkolt. De azért az jó lenne, ha én is dicsekedhetnék ilyennel, csak ne kelljen végigcsinálnom :-).
Négy gyerek, még ilyet....
Csúcsok vagytok mindahányan!!
//SzászPeti

Réka írta...

Sziasztok!

Én is szívből gratulálok a negyedik angyalkátokhoz!
Szeretettel: Réka

Névtelen írta...

Hú, ez nagyon izgi lehetett, Juli meg nyilánvalóan irányÍtó tÍpus,figyeljétek meg (én időben szóltam! ;-)
Mi lett a köldökszinórral, meg ilyesmi? melyik résznél értetek orvoshoz?
Fel nem tudom fogni, hogy a 4. gyereknél mit néz amatőrnek benneteket az orvos! Visszagondolva a kórházi élményeidre Ágikám, ez a szülés bababarátabbnak tűnik, de nem kicsit. A nem kedves doktor meg hoyan is gondolta, hogy ezzel a hozzáállással kedvet csinál a kórházban szüléshez (egyáltalán: a gyerekvállaláshoz!) na mindegy, túl vagytok rajta, izgulok h a csajszikák mit szólnak a picurihoz! :-)
mikor mehetsz haza? hétvégére már igen?
puszi neketk!
foltángyöngyi

Névtelen írta...

Gratulálok, sok örömöt, boldogságot!
Mónika

Névtelen írta...

sziasztok!
Örülök, hogy végre írtál a köldögzsinór-méhlepény témáról is, mert ez a része bevallom nagyon izgatta a fantáziámat. amúgy meg természetesen nagyon örülünk mi is. puszi Jármay Kata

mazsola írta...

Isten hozott kicsi Juli! Jó egészséget és sok örömöt kívánok mindannyiotoknak!

Endy írta...

Torèkeny kis joszàg, meg ne szomorìtsuk
Mohò mozdulattal meg ne nyomorìtsuk
hogy miènk maradjon szabadnak szeressuk,
hogy visszatalàljon el kell hogy eresszuk!
Gratulàlok Juli èrkezèsèhez, sok boldogsàgot az egèsz csalàdnak!

Hanna írta...

Nagyon ügyesek vagytok, igazi hattagú boldog család! Olyan jó gondolni Rátok, hogy milyen vagányan és okosan élitek az életet a Lányokkal! Szívből gratulálunk a pici Julihoz és égi ajándékokat küldünk, szépséget, jóságot, vidámságot,egészséget minden lánynak és a Hős Apának :)
Ági nagyon sokat gondoltam rád a napokban, nagyon okos anya voltál, nekem Geréb Ági mondta először, hogy minden nő TUD szülni. Egyedül is.
Még annyit, hogy mi Dorkával 6 perces fájásokkal indultunk Pestre Ágihoz, annyira nem akartam kórházban szülni itt Szegeden. Elértünk a Születésházig...
Sok puszi: Dorka, Domi, Dávid és Johanna