szerda, november 26, 2008

Köszönjük a rengeteg jókívánságot! Szeretném mindenkinek külön-külön, de azt hiszem, erre nem lesz energiám:).
Tegnap hazajöttünk Julival és bár semmit sem csináltam, eléggé elfáradtam az első itthon töltött napon, hiszen a kórházban elszoktam attól, hogy egyszerre 3 gyerek egymás szavába vágva meséljen, énekeljen és persze közben rohangáljon körülöttem, de biztos, hogy gyorsan vissza fogok szokni:D.Juli egyelőre egy nagyon csendes kistündér, békésen alszik a körülötte zsibongók mellett, akik nagyon örülnek neki, Panka mondjuk sokkal jobban ragaszkodik hozzám, mint valaha.
Mellesleg azért ilyen későn jöttünk csak haza, mert 4 napig adták neki azt a fránya antibiotikumot, pedig mint kiderült, majdnem steril az autónk (:-), mert minden kenet tenyésztésnek negatív az eredménye, vagyis nem is lett volna rá szükség (az ötödiket ezért meg is úszta).
A kórházba hoztak nekem a lányok egy-egy rajzot, mind a hárman gyönyörűt, annyira édesek voltak! Borika még ezt a levelet is hozta Julinak, a meglepetés pedig a sál volt, hogy ne fázzon télen a hidegben. Ő kötötte teljesen egyedül a legkisebb kishúgának:)

8 megjegyzés:

Tímea írta...

Nagyon helyes! Micsoda haja van! Jól látjuk, hogy barna a szeme? Nagyon szép a sál! Borcsa irígykedve nézte, és ámult amikor mondtuk, hogy Bori egyedül csinálta. De jó, hogy végre otthon vagytok! Sok-sok szeretettel ( és nagyon irígykedve) Tímea és a többiek (mi is sírtunk ám, pedig itt nincsenek hormonok a háttérben...)

panka írta...

Mondd csak, most már mindig könnyezni fogok, ha idelátogatok? :-))) Most Borika ajándékán hatódtam meg ennyire. Meg hogy Juli mennyire gyönyörű. Meg Panka is. Ez van, úgy látszik én ilyen picsogós vagyok. :-) Tőlünk is megy 1 meglepetés, korántsem ennyire szép, mint ez a sál, de remélem a napokban odaér, ma indult Pestről. (Csak azért harangozom be így, mert kicsit aggódom a csomag sorsáért, valahogy a tapasztalataim alapján nem bízom a postában, de remélem most elvégzik a dolgukat. Ja, és nem mellszívó van benne, csak nem találtam itthon más dobozt. :-D Ez már a teljes elkismamásodás első jele?)

Rózsa írta...

Juli nagyon-nagyon édes kislány. Gyönyörű és formás. Az egyik képen meg szinte komoly 2 hónapos. :) Teljesen hihetetlen mennyire komolyan vizsgálja maga körül a világot. Biztos vagyok benne, hogy máris tudja mennyire szerencsés. Hiszen fantasztikus nagytesói vannak. A sál egyszerűen szuper klassz, de a rajzok is! Nagyon szépen ír Borika.

Gábor is teljesen odáig van. Azt mondja nekünk is kell egy ilyen kislány :)

Sok puszi nektek: Rózsa

Névtelen írta...

Sziasztok!
Julika nagyon formás helyes kislány. Boriban mennyi-mennyi szeretet, gondoskodás lakik, egy igazi nagy nővér.
puszi nektek: antalandi

Endy írta...

Annyi boldogsàg sugàrzik a kèpekrol, gyonyoru a babàtok!

kat írta...

Én is meghatódtam. Csodaszépek a lányok, és mennyi szeretet van bennük! Juli is, Panka is nagyon édesek!
Borika ajándéka nagyon kedves, milyen jó testvér:)

Szentpyr írta...

Ici-pici Juli gyönyörű:))! Nagyon jó kis helyet választott magának:), nem csoda, hogy úgy határozott, hogy neki ez a család kellll:)))!!

nyagi írta...

köszönjük szépen! (természetesen Juli nevében is:).
Borika nagyon örülne ám, ha tudná, hogy így tetszik a munkája. Számomra a legszebb az egészben, hogy nekem kellett volna megmutatnom, hogyan kell befejezni, lekötni az utolsó sort, de erre már nem volt idő. Amikor jöttek hozzám a kórházba, összepakolta a kötőtűt, kötést, be akarta hozni, hogy segítsek, de itthon felejtették és végül Ali a youtube-on keresett neki egy videót, egyszer megnézte és ügyesen megcsinálta:).