csütörtök, október 09, 2008

Villamosról megint.
A hétfői napot leírtam.
Kedden reggel úgy beszéltük meg, hogy iskola után jönnek haza, én itthon várom őket. Utolsó pillanatban nem túl környezettudatos módon autóba ültem, hogy ott legyek, ha hiba csúszna a rendszerbe, bár tulajdonképpen éreztem, hogy nem csúszhat:). de mégis.
Az iskola előtt van egy lámpás zebra. én ott pirosat kaptam, mondjuk harmadik autóként és láttam, amint a lányaim átmennek a zebrán, a túloldalon rögtön ott a megálló. leültek és vártak. Szerettem volna szólni nekik, hogy itt vagyok ám, de nem vettek észre így szokásosan tovább mentem az átszállóig, ott leparkoltam, kiszálltam és vártam az autó mellett. Amikor megláttam, hogy a villamos megérkezik, a csajok pedig leszállnak, odamentem, aminek ők nagyon örültek (a megállóban többen mosolyogtak, valószínűleg azonnal megértették a helyzetet). és szóltam, hogy nehogy megint 60-asra szálljanak vissza, figyeljék nagyon a 62-es számot. Borika értetlenül összehúzta a szemöldökét és megmutatta a megálló digitális kijelzőjét, hogy nézzem meg: 2 perc múlva jön a 62-es, a 60-as meg majd csak 6 perc múlva és különben sem hülyék, hogy visszaszálljanak egy olyanra, amilyenről leszálltak;) - abban a megállóban ez a két villamos jár.
Hazajöttem, a végállomáson vártam őket, természetesen minden rendben ment.

Szerdán elhatároztam, hogy az autót hagyom pihenni, a csajokban megbízom, itthon várom őket. Sütöttem, főztem:). Úgy számoltam, kb negyed egyre érhetnek ide, elsétáltam eléjük, láttam 3 villamost elmenni a gyerekeim nélkül. hű de rossz érzés volt! A negyedikkel jöttek, 12.25-kor. Rendben, ügyesen, boldogan. Bori szerint azért ilyen későn, mert Szonjára egy órát kell mindig várni, csak beszélget az öltözőben ahelyett, hogy öltözne. Pedig ketten is vártak rá, mert Bori barátnője is a villamossal jár, így együtt mentek hármasban.

Ma (csütörtök) reggelinél mondtam a csajoknak, hogy délben szeretnék értük menni, megint megyek Sopronba, ugyanis telefonált a védőnő (állítólag "hivatalból"), hogy mivel sosem megyek tanácsadásra és ő nem tud eljönni, szeretné tudni, mit írjon a papírjaimra... na, ha valamit nagy baromságnak gondolok, akkor ez az: negyedik gyerekkel járni "tanácsadásra" egy huszonéves lányhoz, aki még sosem szült. Mondtam, hogy ma elmegyek, egyszer és utoljára, legalább megtudom, mire van szükség a kórházban, meg úgyis kell intéznem néhány dolgot. 1-2-ig van ott, vagyis szerettem volna a lehető legkorábban megebédelni, közösen a gyerekekkel és indulni. A csajok viszont mondták, hogy nem szeretnének autózni. Majd gyorsan öltöznek mindketten és villamossal jönnek, már Caitlinnel is megbeszélték. egy ideig próbáltam győzködni őket, de be kellett látnom, hogy ők nagyon szeretnének villamosozni és tulajdonképpen az én kényelmemen kívül semmi nem is indokolja az autót. Azért a megállóhoz ma is elsétáltam. Szonja különösen lelkes volt, mert a héten beteg volt a tanítója, de ma végre volt iskolában, sőt, együtt villamosoztak (sejtettem, mert minden délben szoktam látni Frau B-t a megállóban). Aminek nagyon örülök, hogy eggyel tovább utazik, mint a csajok, vagyis ha véletlenül elfelejtenének leszállni (biztos vagyok benne, hogy ez nem fordulhat elő, mert mindig nagyon figyelnek), akkor is szólna nekik:)...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Ágilány! Nem úgy van ez most is, hogy aki négyszer nem megy tanácsadásra, ill. dokihoz, de a körzeti védőnénin keresztül, az nem kap gyest? Engem se izgatott kicsit sem a védőnénink, de ő vitte be a dokikához a papírjaimat, aki egyszer sem látott, nem is akartam, de csak a négy pecséttel kaptam gyest, muszáj volt. No, persze biztosan tudod, hogy mit kell tenni! bocs
puszi anonim ancsa

nyagi írta...

4 pecsétem van. az orvos pecsétel mindig, mert hozzá ugyebár járok kisebb-nagyobb rendszerességgel, hiszen szülni úgyis a kórházban fogok... Egyébként szerencsére gyest azt Ausztriában fogok kapni (Panni után is itt kaptam, ebben a hónapban utoljára, mert bár itt sokkal többet adnak, csak 30 hónapig jár).
Remélem legalábbis - még semminek nem voltam képes utánajárni.

ritarozi írta...

Hú, én is várom már, hogy megleshessem a fiamat, amikor először buszozik haza egyedül! Ügyesek a lányok! A védőnő miatt meg ne izgasd magad, én a harmadikkal egyszer voltam nála, hogy kiskönyvet kérjek. Többször nem láttam. A négypecsét a lényeg. Neki meg ahhoz semmi köze ;)