péntek, október 31, 2008

"Tekeredik a kígyó,
tekereg a fára
Addig-addig tekeredik,
Leesik a sárba.
Sz-sz-sz."
Megmutatom a képekkel, hogyan készült el a gyönyörű 222 cm-es szivárványkígyónk.
Ami megint tanulságos volt számomra: Bori hihetetlen kitartása, akaratereje. Órákon keresztül nemezelte, Szonja már az elején mondta, hogy nagyon szeretne kígyót, de nem akarja sokáig nemezelni, mert neki elfárad a keze:)...
Nyers gyapjúból megcsináltuk a kígyót, majd (növénnyel és sajnos, természetesen nem általunk festett) színes gyapjút nemezeltünk rá.És hogy mi mindenre használható? Pl. ugrókötélnek tökéletes egyébként meg szép...

6 megjegyzés:

penzesbea írta...

Gyonyoru, gyonyoru,gyonyoru hosszuuuuu kigyo! Azt hiszem ezeket a kepeket inkabb nem mutatom meg Natannak, mert akkor rogton neki kellene fogjak en is, 222 cm az egy kicsit sok lenne most nekem :)Viszont lehet en is meg fogom csinalni ezt Mikulas, vagy karacsonyi ajandekkent, vagy Natan szulinapjara (dec 31)MIndenesetre jo sok gyapju kell hozza, nem? Minden elismeresem. (a Borie, aki orakig tudott ezen dolgozni, nekem nehezemre esik ez meg)Mas. Irtad valahol hogy mosodiot hasznalsz mosni, nalatok letezik folyekony mosodio?, mivel en ezt itt lattam a bioboltban.Meg nem probaltam ki> miert lehet ez jobb szerinted?

KAnya írta...

Hú, de gyönyörű!!! Ez szerintem még nekünk is menne... Lehet, hogy kipróbáljuk!

Indianyó írta...

Lányok, klasszak vagytok! Gesztenyesütés meg kígyónemezelés, 222 centi!!! olyan jó látni, hogy a kreativitás hogyan folyik bele a mindennapi életbe szépen, magától értetődően és még különösebben pénzbe sem kerül - na jó, persze a gyapjú nincs ingyen, de felteszem, egyébként is lenne belőle "raktáron" :-) Nagy ölelés az összes magyar waldorfista leánynak Bécsországban, Kaktusznak egy kis simogatás előzetesen. Msot arra gyúrok, hogy mehessünk végre látogatóba :-)

nyagi írta...

Bea, egész gyorsan meglett, pár üres esti óra Borival kettesben:). A képeken látszik, hogy délután kezdtük és sötétben lett kész:)
A gyapjú sem vészes mennyiség! kár, hogy szárazon nem mértem, én egy köteg nyers gyapjúból téptem le egy 10 cm széles csíkot, ez volt a váz, vagyis véletlenül lett pont ilyen hosszú.
Folyékony mosódiót soha nem próbáltam...

Kata,
biztos, hogy menne:), semmivel nem nehezebb, mint egy kis nemezlabda, csak sok-sok idő...

Indi,
ennyi színes gyapjúnk soha életünkben nem volt. Egyébként meglepően kevés kellett a kígyóra.
Látogatóba? hm. gyúrjál rá:D!!! nahát milyen jó lenne, én sem tudom képzelni, mikor járhatunk felétek egy régen tervezett közös Dominós sétára...

idrah írta...

Én sem úsztam meg a kígyónemezelést... Ákos itt állt mellettem, mikor a bejegyzésedet néztem, és persze rögtön kedvet kapva el is kezdte rágni a fülem :-).
Így tegnap este volt néhány órás programunk. :-)

nyagi írta...

Idrah,
de jó:D ennek örülök, gondolom, gyönyörű színes lett (emlékszem a sok szép Wollknollos gyapjúra:) és persze, ahogy képzelem, Ákos is hasonlóan kitartó lehet, mint Bori:)