kedd, október 28, 2008

Őszi szünet. én nagyon örülök neki, Panka legalább ugyanennyire, azt hiszem, Szonja is, Borika már várja az iskolát... (a múlt héten kaptak az osztályterembe egy régi sütőt, pénteken gesztenyét sütöttek (még nekünk is hozott egyet-egyet), szünet utánra pedig mindenkinek egy darab zöldséget kell vinnie, mert finom levest főznek. (Ha jól belegondolok, én is szeretnék ebbe az iskolába járni:).
Tegnap elővettem a babaruhákat, kérdeztem Alitól, hogy ugye, ez még nem jelenti azt, hogy amint kimosom, szülni fogok, de szeretném, ha rendben lennének, szegénynek lesz elég dolga a három gyerekkel, amíg én nem leszek itthon, nem akarom még a mosát is a nyakába varrni (meg azt hiszem, jobb is, ha én teregetem ki:). Én ezt terveztem a szünetre, meg egy takarítást.
Délelőtt nemezeltünk kislabdákat, csináltam egy tündért drótból, gyapjúból (a ruhája színeit a csajok találták ki) Feltettem a varrószobába a rövid leírást, ide most csak pár képet. A hétvégén hála az új ágynak, kitakarítottam a gyerekek szobáját, behoztuk kintről a hibiszkuszunkat, ott lett a helye az ablakuk előtt, a kiskomódon, mellette pedig a tündérnek. Apránként az "évszakasztalról" pár termést is odatettek és meglepően boldogok attól, hogy virág van a szobájukban. teljesen elképedtem, hogy ennyire tudnak neki örülni. (mellesleg, amíg én a szobájukat pakoltam, ők elmentek Alival az állatkertbe, mégpedig biciklivel!).

Nincsenek megjegyzések: