csütörtök, október 30, 2008

Azt hiszem, nagyon "antiszociális" vagyok. Már gyerekkoromban is mindig nálam akadtak el az ilyen játékok. Nem tudom továbbküldeni, továbbadni, folytatni. Amikor kaptam kedves ajánlásokat a "kreatív blogger" címre, bármennyire is jól esett (annál is inkább, mert még a receptesbe is kaptam), nem tudtam magam rávenni, hogy beszálljak a játékba. Nem megy. Most sem megy ez az új blog-játék...
Valamiért a fórumokra is képtelen vagyok, egyszer volt ugyan egy próbálkozásom a babaneten, mert nagyon szerettem a waldorfos-fórumot olvasgatni, meg a "környezettudatos mama" topikot, így nagy nehezen rá is szántam magam, hogy regisztrálok, hogy én is kérdezhessek/írhassak a waldorf-fórumon, de hiába, képtelen voltam egy vagy két próba után, pedig nagyon szimpatikus embereket "ismertem" ott meg. Hiányzik a személyes kontaktus, talán, vagy csak simán be kell vallanom, hogy képtelen vagyok arra, hogy bármiféle nagyobb közösség tagjává váljak.
Több olyan blog is van, amit teljes rendszerességgel olvasok, szeretek, de ez a közös játék nekem sajnos tényleg nem megy...

4 megjegyzés:

panka írta...

Nem tudom melyik játékot kaptad meg, tudom mostanában több is kering a blogvilágban, én is megkaptam, és még eszembe is jutottál, hogy neked is tovább passzolhatnám, de valahogy éreztem, hogy nem feltétlenül okoznék vele örömet neked. De nem azért, mert azt gondolom Rólad, hogy antiszociális vagy, igaz, nem ismerlek igazán, de nekem mindig nagyon kedvesnek tűnsz, mikor levelezünk, meg amúgy is, nem tudom elképzelni, hogy egy mogorva, mufurc nő lennél. :-) Csak ez nem megy mindenkinek. Nem lehet, hogy egyszerűen csak az ilyen nagyon "csajospletyistereferés" dolgoktól irtózol? Persze vicces, hogy így távanalizálok, hiszen nem ismerlek személyesen, de valahogy olyannak tudlak elképzelni, aki kislányként nem rózsaszín pörgős szoknyában, lakkcipőben sörizett a lányokkal az udvaron, hanem mondjuk fáramászott fiúkkal, meg kirándult, és meg merte fogni a gyíkokat. :-))) Na ez így végképp zagyva lett, de arra akarok kilyukadni, hogy ez nem feltétlenül antiszociális lélekre vall, csak mondjuk egy vagányabb, lelki dolgokról nyílt színen kevésbé csacsogós természetre.
Szerintem ez nem hiba. :-)

KAnya írta...

Én is nagyon óvatosan kértelek, valahogy éreztem, hogy ez nem a te stílusod, főleg nem így szülés előtt, semmi gond és szerintem ez nem antiszociális!!!!

nyagi írta...

Kata,
igazából jól esett, hogy gondoltál rám, pont ezértr bánt, hogy alkalmatlan vagyok az ilyesmire:/
(Amúgy múltkor te kívántál sok erőt, hogy elviseljem magam... hú de kéne még nagyon sok. Annyira nyűgös vagyok a gyerekekkel is, csoda, hogy ők még elviselnek, én már nehezen...)

Panka,
sokszor vagyok mogorva és mufurc és még most sincsenek nőies cuccaim. Amit írtál, az pont olyan, mintha én írtam volna magamról:))
kb 13 éves korom óta csak fekete zoknit hordtam, az első rózsaszínt a lányaim hatására vettem magamnak egy-két éve, talán csak lassan haladok, de lehet még belőlem olyan "csajospletyis..." - bár nem valószínű:).
Egyébként szerintem tényleg antiszociális vagyok, de tudok vele együtt élni;)

Névtelen írta...

Négy gyermekes és antiszociális - ez így együtt kicsit vicces! És így látszik a baráti körén is, hogy milyen gyenge a szociális környezet!:-) Írok már végre egy levelet is lassan, csak nem akarlak "sokkolni", míg meg nem érkezik Kicsikaktusz! puszijaim:ancsa