péntek, szeptember 12, 2008

Idrah azt írta, hogy az ebay egy kincsesbánya. Azt hiszem, igaza van.... A múltkori szép könyvespolcok után tegnap és ma 3 csomagnak örülhettem. Szeretem a meglepetéseket, bár szerintem nem sokan vannak így ezzel, mert a fénykép nélküli hirdetéseknél sosincs sok érdeklődő. Így sikerült vennem egy zsák kismamaruhát 5.50-ért (kb 1350 Ft): 6 nadrág, egy piros francia gyapjúkabát (rajta a friss tisztítós cetlivel), szoknyák, pólok. A hirdetésben csak az állt, hogy egy kismama tavalyi "márkás" őszi-téli ruhatára. Se méret, se egyéb részletes leírás. Mivel nekem eddig csak tavasszal, nyáron születtek gyerekeim, sőt a költözködésnél különben is a Vöröskeresztbe került az egyébként nagyon szerény kismama-ruhatáram, ezért megvettem és izgultam (2 hétig), hogy vajon mit.... Tegnap este Ali munka után hozta haza a szomszéd kerületből és nagyon boldog vagyok, mert minden pont az én méretem, csak sajnos már ki sem tudom használni ez alatt a röpke bő két hónap alatt őket:)). (A legviccesebb az egészben még az, hogy Bori egyik osztálytársának az anyukája éppen ma ajánlotta fel nekem a május óta használaton kívül került kismamaruháit, de azokat már nem fogadtam el - a bőség zavara).

Reggel postára indultam Pannival, amikor a sarkon megállt mellettem a postás autó, kiszállt a sofőr és mondta, hogy épp hozzám igyekszik, ha jól hiszi. kivett 2 csomagot, amin a nevem szerepelt, aláírtam, amit kellett, majd fel akartam kapni a dobozokat, amikor mondta, hogy csak nem képzelem, hogy ő hagyja, hogy ekkora pocakkal cipeljem, felvette és szépen az ajtónk előtt letette, nekem egy métert sem kellett vinnem, csak épp átrugdostuk Pannival a küszöbön. Mindkét dobozban anyagok voltak (igen, tudom... van már elég és szinte oda se férek lassan a hasamtól a varrógépez, de elállnak a szép szekrényemben). Szóval az egyik hirdetés így szólt: 5 kg vegyes maradékanyag. A másik: 2*4 m csíkos vászon (bevallom, ezek azért nem voltak annyira olcsók, de legalább környezettudatos dolog mások felesleges maradékait használnom, ha nekem úgyis kis darabok kellenek egy-egy manóhoz, babaruhához:). Mindkettőt megvettem, vannak szép anyagok az 5 kg-os maradékosban, na nem mind (van egy-két műszálas is, pl. polár, de szerencsére tényleg elenyésző részben, a java bébiplüss, egyfalas frottírok, kordok, farmer és szép vásznak), amint lesz lehetőségem, kipróbálok néhányat, ötleteim már vannak:).Panna boldogan csomagolta (hajigálta) ki őket, "megírta" a dobozokat, majd a rongyokkal betakargatta a szobában a babákat.

2 megjegyzés:

KAnya írta...

A múltkor a szekrényedet csodálva akartam is kérdezni, hogy hol szerzed be a sok gyönyörű anyagot, amik olyan szép sorakoztak ott az új helyükön:-)Tudod,indul a varrókör, gyűjtöm az infókat.
Én most -mivel a kimozdulási lehetőségeim kedvenc turimba elég korlátozottak- a teszveszen szereztem be az őszi kollekciót a gyerkeknek és a téliből hiányzó darabokat is ott tervezem.

nyagi írta...

Kata:)
ha van pénzem, akkor nem megyek el úgy anyagbolt mellett, hogy ne szerezzek 30 centit valami vászonból, többet csak nagyon ritkán veszek. állandó lelőhelyem nincs, minden méterárú boltban van minimum egy szép anyag:)).
Most, ahogy itt pakolgattam ezeket az újakat, már egy csomó manót és táskát látok magam előtt, de csak hosszú távon lesz belőlük valami. (én persze a fél délutánt töltöttem azzal, hogy hajtogatom őket és gyönyörködöm bennük:)