hétfő, szeptember 08, 2008

Elhatároztam, hogy néhány dolgot mindenképpen megcsinálok még a negyedik lányunk születése előtt, mert utána biztos, hogy nem lesz mindenre lesz időm, amire szeretnék. Nem, nem fészekrakó ösztön:), nem ablakpucolásra és kelengye-beszerzésre gondoltam, ott még nem tartok, csupán a fejemben régóta készülő varrnivalókra.
Ilyenek voltak az iskolai manók, a babaházba készült drótos babák és ilyen az az újszülött baba is, amit tegnap varrtam Panninak. A baba 40 cm, sokat gondolkoztam rajta, hogy mekkora legyen - a kisebbet túl picinek gondoltam, nagyobb pedig nem való az ő apró kezeibe, pedig vonzott az 50 centis baba gondolata, hiszen akkor nem kellett volna sapkát, rugdalózót, kisinget varrnom, mert a gyerekek kinőtt ruhái tökéletesen illenének rá. Azért végül szerencsére legyőztem a lustaságom és beláttam, hogy ennél nagyobb baba nem kell és jó az, ha Panna első öltöztetős babájának mindene itthon készül az elejétől a végéig, vagyis a pelenkától a sapkáig, még ha a rugdalózó éppen nem is olyan szép, mint képzeltem, de majd talán a második olyan lesz:)).(nem az első babája, csak az első öltöztetős babája, mert manója természetesen már régóta van, Katának hívják. Az új baba egyelőre nem kapott nevet, illetve Lilinek hívja, mint Katán kívül minden más babát...). A csecsemő babáról képek vannak még a műhelyben.

4 megjegyzés:

penzesbea írta...

Szia! hat mit mondjak, gyonyoru babat varrtal ujra!annyira csodalom hogy ilyen gyorsan elkeszulsz egy babaval, es ilyen tokeletesen! En mindig belekezdek, leteszem, folytatom, leteszem...szoval en nem keszulok el soha ilyen gyorsan semmivel, pedig szeretnem, mert nagyon eredmeny-orientalt vagyok :)Csak igy tovabb! kulonben pedig nagyon szepek a lanyok igy egyutt a foton...elkepzeltem milyen lesz mikor majd Panka is lobogtatni fogja a hosszu hajat, es a negyedik leanyzot fogjak majd kezen :)
Kulonben: feltettem egy par fotot az evszakasztalos krealmanyaimro, ha erdekel, megnezheted:)

Bea

KAnya írta...

Ági, gyönyörűek a lányok, a varrrt lányis, és nagyon jól mutatat Panka kezében!!!
Képzeld, indul itt is, az ovinkban az általam megálmodott varrókör, majd mesélek!

nyagi írta...

Bea,
nem, én sem szoktam gyors lenni (sőt), de most valahogy ez nagyon fontos volt, hogy készen legyen, annyi dolgom van még a következő 10 hétben, hogy jaj:))) és a csecsemő babát már hónapok óta tervezem, ez volt az első ilyen babám.
Az évszakasztalaidat megnéztem reggel, azóta többször is eszembe jutott, hogy milyen jól mutatnának majd a babaágy fölött a pici manócskák a nap alatt... nem tűnik nagyon érthetőnek, de biztos tudod, melyikre gondoltam:)

Kata,
köszi:). Amikor készült, kérdeztem, hogy fiú legyen lány. erre Ali azonnal rávágta a konyhából, hogy ebben a családban már csak lányt varrjak:)))

Névtelen írta...

Ez az újszülöttkebaba zseniális találmány! Nagyon tetszik, lehet kérnék szabásmintát alkalomadtán! Bár én kinek varrjak? :( Esetleg magamnak! :) puszi:ancsa