vasárnap, augusztus 31, 2008

Szonjának pénteken kiesett a harmadik tejfoga (beleharapott egy muffinba:), így holnap fogatlanul kezdi a tanévet.
Az előbb jött fel az udvarról:
"lent van Raymond, de mondtam neki, hogy ma már nem játszom vele, mert korán kell lefeküdnöm, majd holnap, ha hazajöttem az iskolából és megcsináltam a házi feladatomat":))))

A waldorf iskolában (legalábbis nálunk) iskolakezdésre a szülőknek 3 dolgot kell megvarrniuk (és egy iskolatáskát beszerezniük), a többit (füzeteket, viaszkrétát, euritmiaruhát és cipőt) az iskolában fogják megkapni.
1. kézimunkatáska (a "szabásmintáját" az iskola adja, bele kell férnie a kötőtűknek és a kézimunkáknak). Az anyagot Szonja választotta (ugyanaz a minta, mint a krétatartó, csak más árnyalat)2. krétatartó
3. cipős táska (ezt Bori osztálytanítója nem kérte, Szonjáé szeretné, hogy a pacsnik táskában lógjanak a fogason, mert az iskolában nem az utcai cipőket használják).
Hát ennyi. Én elvileg felkészültem az iskolára (ja igen, még a tölcsér, azt majd éjszaka töltjük:)... Persze, önző módon egyáltalán nem örülök neki, hogy vége a nyári szünetnek és el sem tudom hinni, hogy már két gyereket kell iskolába vinnünk...

Nincsenek megjegyzések: