kedd, augusztus 19, 2008

A főbérlők lakásfelújítása vagy a vége felé tart (a zajokból és a házban uralkodó állapotokból kiindulva elképzelhetetlennek tartom) vagy most jön csak a neheze:) mert tegnap este ezt a napraforgót találtam az ajtónk előtt egy kis levélkével, hogy köszönik a sok türelmet...
Tegnap egyébként a nagyok a szomszédban játszottak, én befejeztem egy babát, amikor készen lett a haja, ollóval körbevágtam, majd kimentem a konyhába. Amikor visszajöttem, Panka állt a tükör előtt és a szabóollóval a saját haját vágta - mint én a babának. Ezután kénytelen voltam az övét is körbevágni (nem is keveset!) és közben azon gondolkodtam, hogy a nagyobbaknak miért nem jutott soha eszükbe, hogy megfodrászolják magukat.
Kicsit később egy kisollóval (amit szintén a varráshoz használok), a lábujján "igazgatta" a körmöt, szerencsére ügyesen, így semmi maradandó kárt nem okozott. Nagyon önálló. A baba ruháját titokban fogom varrni:D

1 megjegyzés:

Hargitaiék írta...

Ezek után biztos nem fogok Szabolcs szeme láttára borotválkozni :)