csütörtök, július 31, 2008

tegnap este fürdésnél.
Bori: a baba most hány hetes?
Ali: azt hiszem, 22.
B: akkor már kevesebb van hátra, mint a fele.
A: igen. honnan tudod?
B: mert tudom, hogy a babák általában a 40. héten születnek.
A: ki mondta ezt neked?
B: senki. olvastam a kismamák nagykönyvében.
A:D

(Ezt a könyvet akkor kaptam, amikor Borit vártam, most, hogy kiderült, megint babát várunk és elmondtuk a lányoknak, az volt az első kérdésük, hogy mekkora. Mint egy almamag vagy mint egy szőlőszem? Ez az első hetekben volt, elővettem ezt a könyvet, megnézni, hogy kb hogy is indul az élet - ez úgy nagyjából 3-4 honapja lehetett. Megnéztem, aztán pár napig kallódott a szobában, majd visszatettem a szekrény tetejére, ahonnan azóta sem került le.)

Most, hogy ezt leírtam, eszembe jutott, hogy a Balatonon láttak a lányok henna festőt, amint éppen egy lány (szerintünk néni) bokájára festett.
Ma Bori apró fecnikre mindenféle mintákat rajzolt, Szonja pedig ezt mondta nekem: "megyek, megtetováltatom magam Borival" - kiválaszotta a mintát, megmutatta, hová kéri (az átszúrt szivet stílusosan a vállára mutatta), majd Bori ráragasztotta egy kis viaszgyurmával a kívánt helyre a fecniket.
Hát így telnek a napjaink:)
azt nem tudom, mit fogok szólni, ha Szonja úgy 8-10 év múlva odaveti félvállról nekem, hogy megy, megtetováltatja magát, de most jót nevettem ezen az igén. Azt gondoltam, hogy a megpatkoltat mintájára születhetett...