vasárnap, június 15, 2008

Bori holnap lesz 8 éves, csokis muffint szeretne vinni az iskolába, most sütöttem 36 db-ot, Alival pedig közösen megsütöttük a holnapi epres túrótortát, itthonra az volt a kívánság.
Délelőtt egyébként elvitte a csajokat a Bécsi erdőbe, mert Bori egyik osztálytársáék elköltöznek Franciaországba és egy búcsú pik-nikre hívták meg az osztályt, ez az idő arra pont elég volt, hogy a babát is befejezzem (na jó, cipője még nincs, nemezelni szerettem volna, de most már azt hiszem, csak varrni fogom), nagyon örülök, hogy mindennel készen lettem, két napja még reménytelennek tűnt...
A muffinokat viszont megörökítem, mert szép, hogy ilyen sokan vannak:)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk Borinak!! Ezersok puszi Szőregről: ÉviSáriMiti
ui: talán az ő tiszteletére, de kiscica született, fele feje fehér foltos, csinos kisleány

Peter írta...

Elsőként szeretnék gratulálni.
Ági hamar add át, hogy
Sok boldogságot kíván keresztapád, meg mindenki innen a Törpe utcából!
23.-a körül mennénk Mátéval élőben is köszönteni, ha nem túl késő.
Puszi Mindenkinek!

Peter írta...

...nem sikerült

Rózsa írta...

Kedves Borika!
Nagyon boldog születésnapot kívánunk, és sok puszit küldünk neked: Kristóf, Endi, Rózsa és Gábor

irisz írta...

Boldog Szülinapot kívánunk mi is!

sok puszi!

tamás és írisz

Indianyó írta...

én is én is, és ki is találtam, hgoy egy mókust kéne Borinak kötni (de ezt csak titokban hehe)

TÉnyleg jó ez a nyuflonhadsereg :-) Dominó üzeni: babát is lefényképezzed kéremszépen

idrah írta...

Boldog szülinapot kívánok én is Borinak!!! :-)

És várjuk a beszámolót (képeket) az ünnepségről :-) :-)!

Hargitaiék írta...

Mi is boldog születésnapot kívánunk!

nyagi írta...

Bori nevében is nagyon köszönjük mindenkinek, igazán örült a sok-sok jókívánságnak!

nyagi írta...

Indi,
jaj, de jó, majd ha lesz időd, erőd és elkészül egy mókuska, akkor szólj! Egyébként ma az volt Bori nagy szülinapi ajándéka még, hogy a Schönbrunnban adott diót egy mókusnak, az pedig hagyta magát simogatni:)