vasárnap, június 29, 2008


Ali hétfőn elutazik (az egész csoport, valami munkabeszámolós "kirándulásra", ráadásul autóval megy, mivel így hat személyt tud vinni magával). Reggel, amikor felkelt, mondta, hogy ő megy dolgozni, mert még nincs kész a beszámolója és öltözzünk mi is, elvisz minket a Duna-szigetre, hogy addig menjek el a vizes játszótérre a csajokkal (biztos aggódott, hogy ha nem lesz itthon, én négy napig a lakásba zárva tartom a gyerekeket, mert lusta leszek a melegben bárhová is elmenni:)).A víz hihetetlenül hideg volt, gondolom, ez látszik a képeken. Én csak térdig mentem be, de nekem az is sok volt:)

4 megjegyzés:

idrah írta...

Húú, nagyon szuper ez a játszótér!!! És látom a lánykáid jól bírják a hideg vizet...:-) Nálunk Enikő visít, ha egy csepp hideg víz is éri a bőrét.

És viccesek a repülő homokozóformáitok :-D :-D!!

nyagi írta...

Idrah, hogy te milyen figyelmes vagy!!!!! a repülő formák nekem is nagyon tetszenek, Panka egy laza mozdulattal hátradobta őket, a gép pedig nagyon klasszul elkapta ezt a pillanatot. annyira örültem:)
Felétek nincs ilyen játszótér? ennél jobb (ingyen) strand nincs is a gyerekeknek! Keress rá a közeletekben Wasserspielplatz és egy városnévvel, szerintem biztos találsz valamit!

nyagi írta...

Ja és a víz valamiért annyira hideg volt, hogy sokszor még bokáig sem bírtam, inkább kimentem a homokba, de a gyerekek nyakig feküdtek benne (a víz nagyon sekély mindenhol), pedig ahogy láttam, minden szülő kapkodta a lábát.

kat írta...

ez nem éééééér:) itthon miért nincsenek ilyen szuper játszóterek?
irigykedem!